همزمان با تشدید درگیری ها میان گروه تروریستی تکفیری داعش و شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا در منبج واقع در شمال استان حلب سوریه صبح امروز یکصد غیرنظامی از این شهر گریختند.

فرار غیرنظامیان منبج از چنگ داعش+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، همزمان با تشدید درگیری ها میان گروه تروریستی تکفیری داعش و شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا در منبج واقع در شمال استان حلب سوریه صبح امروز یکصد غیرنظامی از این شهر گریختند.

 
فرار غیرنظامیان منبج از چنگ داعش+عکس
 
بنابر این گزارش، این خانواده ها با استفاده از راه های فرعی با پای پیاده خود را به مناطق تحت سیطره گروه های شبه نظامی وابسته به آمریکا رسانده اند. نیروهای وابسته به آمریکا با پشتیبانی بمب افکن های این کشور حملات سنگینی را بر علیه محلات مسکونی منبج انجام یم دهند که بنابر آمارهای اولیه بیش از 300 کشته و صدها زخمی دیر برجای گذاشته است. در پی انتقادات بین الملی به بمباران غیرنظامیان، ستاد فرماندهی ارتش آمریکا اطلاعات دریافتی از شبه نظامیان کرد را موجب ببار آمدن کشتار 300 غیر نظامی ساکن روستای "توخار" در حاشیه منبج معرفی کرده است. شهر منبج از دو ماه پیش کاملا محاصره شده و امکان دسترسی ساکنین به آب آشامیدنی، غذا و دارو وجود ندارد.
 
فرار غیرنظامیان منبج از چنگ داعش+عکس
 
فرار غیرنظامیان منبج از چنگ داعش+عکس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.