دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه از تشکیل کارگروهی پیرامون بررسی آموزش زبان‌های خارجی در مدارس در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این کارگروه به دنبال ایجاد زمینه تشویق و ترغیب دانش آموزان برای فراگیری زبان‌های خارجی به جز زبان انگلیسی است.

تشکیل کارگروه «بررسی آموزش زبان‌های خارجی» در آموزش و پرورش

مهدی نوید ادهم در توضیح آخرین تصمیمات اتخاذ شده پیرامون آموزش زبان‌های خارجی در مدارس با توجه به برگزاری جلسه‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص در روزهای گذشته اظهار کرد: به لحاظ قوانین و مقررات مشکلی برای ارائه زبان‌های خارجی در مدارس وجود ندارد.

وی افزود: مصوبات پیرامون این موضوع وجود دارد و اکنون موضوع چگونه عملیاتی و اجرایی کردن این مصوبات است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه از تشکیل کارگروهی پیرامون بررسی آموزش زبان‌های خارجی در مدارس در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این کارگروه به دنبال ایجاد زمینه تشویق و ترغیب دانش آموزان برای فراگیری زبان‌های خارجی به جز زبان انگلیسی  اعم از فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و انگلیسی است که در واقع یک مقوله اجتماعی است و قطعا زمانبر خواهد بود.

نویدادهم افزود: باید فضای اجتماعی آماده شود و خانواده‌ها با رضایت کامل فرزندان خود را به این سمت و سو ترغیب کنند. ابعاد مختلف ارائه زبان‌های خارجی اعم از آماده سازی دانش آموزان، تامین نیروی انسانی، نحوه ارائه و بسیاری موارد دیگر در کارگروه مربوطه بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

 
منبع: ایسنا
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.