در تیراندازی گروگانگیران در پایتخت ارمنستان، یک پلیس این کشور کشته شد.

تشدید ناآرامی‌ها در ایروان/پلیس ارمنستان به ضرب گلوله گروگانگیران کشته‌شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، در ادامه ناآرامی‌ها در ایروان پایتخت ارمنستان، گروگانگیران مسلح با آتش گشودن به سمت پلیس یک تن از آنان را کشت.

چند روز پیش گروهی مسلح که خواستار آزادی "جیریر سفیلیان" رهبر مخالفان ارمنستان هستند با حمله به ساختمانی دولتی در شهر ایروان افراد حاضر در این ساختمان را به گروگان گرفتند.

نیروهای پلیس ارمنستان نیز از چند روز قبل اطراف ساختمان را محاصره کرده و خیابان‌های منتهی به این ساختمان را مسدود کردند.

از شب گذشته نیز با اضافه شدن عده‌ای تظاهرات کننده به محل حادثه درگیری‌ها در ایروان تشدید شد بطوریکه پلیس ارمنستان برای متفرق معترضان به زد و خورد با آنها پرداخت که در جریان این خشونت‌ها 60 نفر زخمی شدند و پلیس ارمنستان نیز اعلام کرد که بیش از 26 نفر در جریان درگیری‌ها و ناآرامی‌های جدید در شهر ایروان بازداشت شده‌اند.

در همین حال درگیری مسلحانه‌ای نیز بین نیروهای پلیس ارمنستان و گروهی از معترضان و مخالفان به وقوع پیوست.

اما بعد از ظهر امروز شنبه سرویس امنیت ملی ارمنستان اعلام کرد که گروگانگیران مسلح ساعتی وقت دارند  تا خود را تسلیم پلیس کرده و ساختمان تصرف شده را ترک کنند، اما به گفته پلیس ارمنستان افراد مسلح حاضر به تسلیم نشدند و با گشودن آتش به سمت پلیس، یک نیروی پلیس ارمنستان را کشتند.

سرویس امنیت ملی ارمنستان در بیانیه خود از گروه مسلحی که ساختمان دولتی ایروان را اشغال کرده بودند خواسته بود تا بدون مقاومت سلاح‌های خود را بر زمین گذاشته و تسلیم مقامات امنیتی شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.