سردار طلایی ماهواره را عامل اصلی فروپاشی نظام خانواده دانست و گفت: آثار ترکش و خمپاره های ماهواره به شکل طلاق و شکاف خانواده خود را نشان می دهد.

ترکش های ماهواره به شکل طلاق خود را نشان می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، یادواره شهدای گمنام شهرری با حضور سردار مرتضی طلایی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهرری در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

سردار طلایی با بیان اینکه مکتب سیدالشهدا دو بال دارد، گفت: یک بال آن محبت و جلوه های عشق و ارادت به ساحت مقدس شهدا و بال دیگر آن معرفت به قیام سیدالشهدا و فلسفه این قیام است.

وی با اشاره به اینکه موضوع جبهه حق و باطل از خلقت آدم تا روز قیامت وجود دارد، افزود: جبهه حق همیشه با بصیرت و آگاهی با روش حق مدارانه و اخلاقی از حقیقت دفاع می کند.

سردار طلایی تصریح کرد: متلاشی کردن نظام خانواده، کاهش تعلیم و تربیت و بی اعتبار کردن مرجعیت، سه موضوعی است که امروز دشمن هدف گذاری کرده است.

وی ماهواره را عامل اصلی فروپاشی نظام خانواده دانست و ادامه داد: آثار ترکش و خمپاره های ماهواره به شکل طلاق و شکاف خانواده خود را نشان می دهد.

این رزمنده دفاع مقدس تأکید کرد: باید یک رابطه مناسب بین مسجد، مدرسه و خانه برقرار کنیم چرا که امروز دشمن، با لباس دوست به سراغ ما آمده است.

سردار طلایی ادامه دارد: هیچ فردی از هدف تیر دشمن مصون نیست، آنها بیشتر دنبال افراد باحجاب، اصیل و حزب اللهی هستند زیرا افراد بی قید و بند نیازی به برنامه ریزی ندارند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از مساجد غفلت کنیم، گفت: مسجد را قرارگاه جبهه فرهنگی قرار داده و با شناسایی فرصت ها و تهدیدها، کارهای علمی و فرهنگی را در امتداد راه شهدا دنبال کنیم.

سردار طلایی تصریح کرد: جنگ ایران و عراق قابل مقایسه با جنگ هایی که ایران در 300سال گذشته داشته، نیست چون در هر جنگی بخشی از ایران واگذار شده است ولی در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهنمان به دست بیکانگان نیفتاد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، یک وجه از فلسفه یادواره شهدا را تجلیل از خانواده های گرانقدر آنان دانسته و وجه دیگر آن را صیانت از آرمان ها و راه شهدا عنوان کرد که ما تکلیف خود را در حفاظت از این امر بررسی کنیم. 

وی اظهار داشت: با شرکت در اینگونه مراسم به راه، آرمان و اهداف خون شهدا اشرافیت پیدا کرده و با بصیرت و آگاهی همواره از حق دفاع کنید.

سردار طلایی با اشاره به سخن امام راحل که فرموده بودند؛ "خرمشهر را خدا آغاز کرد"، گفت: هیچ نیروی نظامی با هیچ معادله امکان عبور نداشت ولی رزمنده های ما عبور کردند و حرف امام معنا پیدا کرد.

در پایان این مراسم از خانواده 10شهید جاویدالاثر شهرستان ری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.