۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 406987

رئیس سازمان امداد و نجات از سیل و آبگرفتگی ۷ استان و ۲۰ شهرستان که متاسفانه ۴ نفر نیز جان خود را از دست دادند خبر داد و گفت: امدادرسانی سیلاب علی الخصوص در کرمان ادامه دارد.

سیل در ۷ استان / آب ۴ نفر را بُرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ناصر چرخساز - رئیس سازمان امداد و نجات در توضیح گزارش سیل و آبگرفتگی از 4 الی 10 مرداد 95 و تا ساعت 6:30 از گرفتاری 7 استان (سیستان، فارس،کرمان، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی) و 20 شهرستان متاثر  (ایرانشهر، سیب و سوران، مهرستان، داراب، شیراز، نی ریز، فسا، جیرفت، ارزوئیه، ساردوئیه، بافت، زرند، راین، شهداد، بردسیر،گرگان، مینودشت، شاهرود، نیشابور و خوسف) خبر داد و گفت: در مجموع 51 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین امداد رسانی شده است.

وی با اشاره امدادرسانی به یک هزار و 426 نفر و اسکان اضطراری 331 نفر (برپایی 66 دستگاه چادر) و در نهایت نجات 21 نفر و انتقال به مناطق امن از انتقال 2 نفر به مراکز درمانی خبر داد و افزود: در این رابطه به 5 نفر خدمات سرپایی شد و متاسفانه 4 نفر (شهداد : 3 – ساردوئیه:1) جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به تخلیه آب از 19 واحد مسکونی و رهاسازی 88 خودرو از مسیر سیلاب اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه همچنین 269 تخته پتو، 136 تخته موکت، 700 قوطی کنسروجات بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

چرخسار به مشارکت 62 تیم امدادی (233 نفر) و حضور 59 خودروی عملیاتی، 8 دستگاه موتور پمپ و لجن کش اشاره کرد و افزود: امدادرسانی در کرمان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.