معاون وزیرجهاد با بیان اینکه مطالبات گندم‌کاران کردستانی بزودی پرداخت می‌شود، گفت: تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران کشور پرداخت شده است.

مطالبات گندم‌کاران کردستانی بزودی پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی قنبری در گفتگو با مهر درباره مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه از ۵۶۴ میلیارد تومان گندم خریداری شده از کشاورزان کردستانی، هنوز ریالی به حساب آنان واریز نشده است،   اظهارداشت: کمتر از یک ماه است که خرید تضمینی در استان کردستان آغاز شده ضمن اینکه یک بازه زمانی لازم است تا مطالبات کشاورزان به حساب آنان پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه میزان خرید در استان کردستان زیاد و خرید خوبی در آنجا انجام شده است، اضافه کرد: البته باید به این نکته اشاره کرد که ما به دلیل مسائل  مالی که دولت با آن درگیر است در تامین اعتبار و پرداخت مطالبات مقداری با مشکل مواجه هستیم و گاهی پرداخت‌ها با اندکی تاخیر انجام می‌گیرد.

معاون وزیرجهاد کشاورزی تصریح کرد: با این وجود ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مطالبات گندم‌کاران در بازه زمانی یک ماه پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: بر همین اساس مطالبات کشاورزان کردستانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

قنبری میزان خرید تضمینی گندم را از ابتدای فصل برداشت تاکنون، ۸ میلیون و ۸۷۰ هزارتن به ارزش ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهارداشت: تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران کشور پرداخت شده و باقی نیز در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.