یک منبع آگاه در ارتش درباره بازداشت حسن عباسی و احتمال بازپس گیری شکایت ارتش از وی گفت:‌ منتظر رای دادگاه در این باره هستیم.

ارتش شکایتش از "حسن عباسی" را پس نگرفته / منتظر رای دادگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک منبع مطلع در ارتش با اشاره به بازداشت حسن عباسی با شکایت ارتش گفت:‌ این مسئله مسیر قانونی خود را طی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عذرخواهی آقای عباسی آیا ارتش بنای پس گرفتن شکایت خود از وی را دارد یا خیر؟ گفت:‌ در خصوص این مسئله بنای صحبت زیاد نداریم اما منتظر رای دادگاه هستیم و این موضوع مسیر قانونی خود را طی خواهد کرد.

پیش از این بخشی از یک سخنرانی حسن عباسی در سال‌های اخیر، در روزهای اخیر به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده بود که منجر به اعتراض و نهایتا شکایت ارتش از وی شد. پس از اعتراض ارتش، حسن عباسی در نامه‌ای رسمی به سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، رسما از ارتش عذرخواهی کرد.

پس از عذرخواهی حسن عباسی، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش طی نامه‌ای خطاب به عباسی، عذرخواهی رسمی وی را اقدامی شجاعانه خطاب کرد و گفت که، "افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همان‌گونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی‌السابق به جناب‌عالی و سایر مسئولانی که دل در گروی عشق به نظام و رهبری دارند به‌قوت خود باقی است."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.