۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 41203

«حیدری‌فر» مشاور قاضی سعید مرتضوی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اصفهان دستگیر شد. مشاور سعید مرتضوی در ستاد مبارزه با قاچاق کشور به اتهام استفاده غیرمجاز از سلاح دستگیر شد.

بازداشت یک قاضی معلق به اتهام تیراندازی!

به گزارش قدس انلاین به نقل ازملت ما: «حیدری‌فر» مشاور قاضی سعید مرتضوی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اصفهان دستگیر شد. مشاور سعید مرتضوی در ستاد مبارزه با قاچاق کشور به اتهام استفاده غیرمجاز از سلاح دستگیر شد.

روز سوم فروردین‌ماه سال جاری مردمی که در صف طولانی پمپ بنزین بهارستان اصفهان حضور داشتند متوجه شدند فردی بدون درنظر گرفتن نوبت وارد پمپ بنزین شده و قصد پر کردن باک خودرو خود را دارد.

وقتی شاهدان به این موضوع اعتراض کردند مشاجره بالا گرفت و ناگهان راننده خودرو خاطی یک قبضه سلاح کمری از زیر کت خود خارج و در پمپ بنزین اقدام به تیر اندازی هوایی کرد. در این حین متصدی پمپ بنزین با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان گذاشت، ولی وقتی ماموران به محل اعزام شدند، فردی که تیر اندازی کرده بود خود را قاضی دادسرای عمومی و انقلاب تهران معرفی کرد.

با ارایه مدارک شناسایی ماموران انتظامی وی را آزاد کرده ولی حاضران در پمپ بنزین موضوع را از طریق دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان پیگیری کردند.

به گزارش افکار نیوز ، غلامرضا انصاری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این زمینه گفت: به دنبال این رخداد و به علت شکایت افراد درگیر با این شخص به فوریت پرونده‌ای در دادگستری اصفهان تشکیل و موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان شغلی فرد خاطی را یکی از مسائل حساسیت زا در این پرونده عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به حساسیت مسئله و عنوان شغلی فرد یاد شده، دستور فوری قضایی صادر و خودروی شخص خاطی در مسیر اصفهان توسط ماموران پلیس متوقف و راننده به دادسرای اصفهان انتقال یافت.

وی با اشاره به این‌که متهم خود را به نام«حیدری‌فر» مشاور سعید مرتضوی در ستاد مبارزه با قاچاق کشور معرفی کرده است، افزود:با توجه به تحقیقات انجام شده این شخص یکی از قضات معلق دادسرای عمومی تهران است و با توجه به سیاست‌های قوه قضاییه در برخورد بی‌مماشات و بدون تبعیض با هرگونه تخلف از سوی هر فردی در هر جایگاه و برای تامین امنیت قاطبه جامعه و اطمینان از اجرای عدالت، اقدامات مقتضی بعمل آمده و متهم با انجام تشریفات قانونی در تحقیقات شرکت و پس از آن با توجه به این‌که رسیدگی به اتهام در صلاحیت دادسرای عمومی تهران بود پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای تهران ارسال شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    0 0
    جرم در اصفهان رخ داده انوقت آنهم زماني که مردم پيگير شده اند اقايان به تهران ارجاع مي دهند؟!!!!!!!!