۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 414641

برای اینکه شرایط بدی آب و هوایی شما را غافل گیر نکند و بویژه در این روز‌های گرم تابستان، شاید دانستن میزان گرمای هوا، شما را از بیرون رفتن و انجام کار‌های غیر ضروری منصرف کند. برنامه‌ و وب‌سایت‌های زیادی هستند که می‌توان به وسیله آن‌ها از دمای هوا و سایر اطلاعات مربوط به آن با خبر شد، اما وب‌سایت‌هایی هم هستند که این سرویس را با تنوع و جذابیت ارایه می‌دهند

اپلیکشن های جالب و برتر پیش بینی وضع آب و هوا

امروزه وب‌سایت‌ها و  برنامه‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها از وضعیت آب و هوا با خبر شد. در اینجا چند راه برای آگاهی از وضعیت آب و هوا را معرفی می‌کنیم.

 :Meowser یک برنامه هواشناسی برای اندروید و IOS همراه با تصاویر متحرک گربه

شما می‌توانید از وضعیت هوا مطلع شده و تصاویری متحرک (GIF) از گربه‌ها ببینید. این یک برنامه تر و تمیز و جالب برای مرور آب‌ و هوا است که هر روز تصاویری متحرک را برای شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید این تصاویر را کپی کرده و بعداً در شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده کنید. درست است که این روشی ساده است، اما می‌تواند یک راه ساده برای شاد کردن شما در اول صبح باشد. این برنامه را از دست ندهید.

 sky weather

این نرم افزار یکی از معتبرترین نرم افزارهای موجود در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای تمامی مناطق جهان برای تمامی سیستم عامل‌ها است. اپلیکیشن معرفی شده یک فرق اساسی با سایر برنامه‌های مشابه دارد و آن ارایه وضعیت و شرایط آب و هوایی با استفاده تصاویر تعاملی است، برای مثال زمانی که هوا بسیار گرم باشد، یک تصویر از بیابان سوزان در صفحه نمایش نشان داده می شود، یا اگر هوا بارانی باشد، تصویری از بارش باران بر روی شیشه نمایش داده می شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود 18 تصویر با کیفیت، ارائه اطلاعات تعاملی، بیشترین دقت پیش بینی در مقایسه سایز نرم افزارها و ... اشاره کرد.

:Weather From  گزارش آب‌ و هوا توسط یک مادربزرگ پر حرف

ملاقات بستگان پرچانه شاید برای عده‌ای جذاب باشد، کاری که دقیقاً برنامه Weather From انجام می‌دهد. شما خلاصه‌ای از وضعیت آب و هوای موجود را دریافت می‌کنید، البته با کمی طنز، چون کسی که این اخبار را برای شما بیان می‌کند یک فرد سالخورده است.

حرف‌هایی که این مادربزرگ می‌زند، پر آب و تاب و گاهی غیر مودبانه است ولی این روش خوبی برای سرحال شدن در اول صبح است. این برنامه شاید برای همه مناسب نباشد اما ممکن است که شما آن‌را بپسندید. پس بهتر است که آن‌را امتحان کنید.

 Should I Get Up  ساده‌ترین سایت برای آگاهی از آب و هوا

بعضی اوقات مطلع شدن از آب و هوا تنها به یک منظور است؛ آیا هوا ارزش از خواب برخاستن و ترک کردن رختخواب را دارد؟ تلاش این سایت عمدتاً برای پاسخ دادن به این پرسش است. اما علاوه بر این‌کار اطلاعات بسیاری را به شکلی جذاب به شما ارایه می‌دهد. این سایت نمودار‌هایی را که باد، باران و زمان باقی‌مانده تا طلوع آفتاب را نشان می‌دهد، شامل می‌شود. این سایت می‌تواند home page  کامپیوترتان باشد، بهتر است نگاهی به آن داشته باشید چون احتمالاً آن‌را دوست خواهید داشت.

WeatherPro

این برنامه قادر به پیش بینی وضعیت آب و هوا در 7 روز آینده است، این ویژگی برنامه سبب شده است که بیش از 2 میلیون کاربر در جهان داشته باشد. برنامه با کمک گیری از ماهواره های هواشناسی توانایی ارایه تصاویر تعاملی و متحرک را دارد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن از آب و هوای فعلی محل زندگی خود مطلع شوید، فقط کافی است این نرم افزار WeatherPro را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.