قدس آنلاین: رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری جام مهرگان در ایام هفته دولت در مشهد خبر داد.

مسابقه دوچرخه‌سواری جام مهرگان در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی روزبهان ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت مسابقه دوچرخه سواری جام مهرگان در مشهد برگزار می‌شود. این رقابت ساعت 7 صبح روز جمعه پنجم شهریور‌ماه با حضور 100 رکاب زن از میدان آزادی به سمت مجموعه مهرگان شاندیز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی گفت: مسافت این رقابت 30 کیلومتر است و شرکت‌کنندگان باید برای حضور در این رقابت مجهز به تجهیزات ایمنی مانند کلاه باشند.

روزبهان تصریح کرد: برای این رقابت 25 میلیون ریال توسط اسپانسر مسابقه هزینه شده که نفرات برتر در 3 گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال اهدا می‌شود. اهداف هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی فعال‌سازی هیئت‌های شهرستانی است و برترین عملکرد را هیئت مشهد داشته است.

سیدمجتبی جاودانی رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهد نیز در ادامه این نشست گفت: در هفته دولت در مراسمی از قهرمانان و پیشکسوتان دوچرخه‌سواری مشهد تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم از ساعت 16:30 تا 19 روز چهارشنبه سوم شهریور‌ماه در فرهنگسرای کودک و آینده مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های موفقیت در عرصه ورزش حمایت حامیان مالی و پشتیبانی مطلوب اصحاب رسانه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.