قدس آنلاین - بیرجند: استاندار خراسان جنوبی بر حضور مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستانها و مناطق محروم استان تأکید کرد وگفت: مدیران استانی و شهرستانی باید نیازمندیهای منطقه را اولویت‌‌بندی کرده و براساس اعتبارات و منابع موجود در جهت برطرف کردن آنها اقدامات و برنامه‌یزی لازم را صورت دهند.

استاندار خراسان جنوبی  بر حضور مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستانها و مناطق محروم  تأکید کرد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سیدعلی اکبر پرویزی در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه و در جمع مدیران این شهرستان به شرایط نامطلوب کشور در ابتدای شروع به‌کار دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم با به‌کارگیری نیروهای باتجربه و خبره در زمینه‎های مختلف و به‌کارگیری تدابیر ویژه، موفق شد ضمن کنترل تورم به ایجاد آرامش عمومی در جامعه دست پیدا کند.

پرویزی با بیان اینکه مشکلات و نیازمندیها نامحدود است اما اعتبارات و امکانات محدود است افزود:در این شرایط مدیران و مسئولان در بخشهای مختلف باید نیازمندیها را اولویت‌بندی کرده و با تمرکز اعتبارات نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تورم و نیز افزایش بی‌رویه قیمتها علاوه بر فعالان اقتصادی، پیمانکاران را نیز با چالش مواجه کرده است گفت:در حال حاضر تورم به زیر 9 درصد رسیده که با توجه به شرایط فعلی اقتصادی موفقیتی بزرگ است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دلیل تحریمهای ظالمانه فروش نفت ایران با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود گفت: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با تلاشهایی که صورت گرفت امروز نه تنها تولید نفت با مشکل مواجه نیست بلکه در 6 ماهه ابتدای سال جاری به طور متوسط روزانه بالغ بر دو میلیون بشکه در روز، فروش نفت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 200 میلیون متر مکعب فروش گاز ایران افزایش یافته است گفت: گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور و استان از دیگر توفیقاتی است که در این مدت حاصل شده است.

مقام عالی دولت در استان، به مشکلات موجود در حوزه راهها و محورهای مواصلاتی اشاره کرد و ادامه داد: به رغم کمبود منابع اعتباری، اقدامات بسیار خوبی در حوزه راهها در استان صورت گرفته که در آینده‌ای نزدیک ثمرات آن مشخص خواهد شد.

پرویزی با بیان اینکه کشور در مسیر رشد و ترقی گام برمی‌دارد گفت: مسئولان باید با انعکاس درست و مطلوب خدمات و اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف امیدواری و نشاط را به جامعه تزریق کنند چرا که ناامید شدن مردم هزینه‌های سنگینی را برای نظام و انقلاب در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم تفاوتی بین قوای مختلف قائل نیستند گفت: هر رفتاری که از هر مسئولی در هر بخشی سر بزند مردم آن را به پای نظام و انقلاب می‌نویسند.

استاندار خراسان جنوبی از مسئولان خواست صداقت در گفتار و رفتار را سرلوحه کار خود قرار دهند و از دادن وعده‌هایی که تحقق‌ناپذیر است پرهیز کنند چرا که این امر مصداق بارز عوام فریبی است.

وی اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری را دو اولویت مهم کاری دولت دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راههای توسعه سرمایه‌گذاری ایجاد احساس امنیت در سرمایه‌گذاران است که مسئولان در این زمینه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

 پرویزی، در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در شهرستان بشرویه اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان بشرویه از جمله شهرستانهایی است که به دلایل مختلف دچار عقب ماندگی‌های تاریخی شده است که برطرف کردن مشکلات این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

استاندار خراسان جنوبی به حضور مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستانها و مناطق محروم استان تأکید کرد و ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی باید نیازمندیهای این منطقه را اولویت‌‌بندی کرده و براساس اعتبارات و منابع موجود در جهت برطرف کردن آنها اقدامات و برنامه‌یزی لازم را صورت دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.