قدس ‌آنلاین / صبا کریمی: فیلم سینمایی «سایه» به‌کارگردانی مسعود نوابی از امروز به سرگروهی سینما ماندانا جایگزین فیلم «دختر» ساخته رضا میرکریمی ‌می‌شود.

روی پرده سینما «سایه» می‌افتد

به گزارش قدس آنلاین، در این فیلم رضا کیانیان، پدرام شریفی، فاطمه گودرزی و ثریا قاسمی ‌بازی می‌کنند. همچنین دو فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی و «آبنبات چوبی» از چهارشنبه گذشته اکران خود را آغاز کردند.

آخرین آمار فروش
با وجود پخش چندفیلم کمدی در سینماها، «لانتوری» تاکنون میانگین فروش روزانه‌ بیش از 178 میلیون تومان را ثبت کرده است. این فیلم با در اختیار داشتن 42 سینما در سراسر کشور، بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشته است. این در حالی است که این فیلم از اکران در سینماهای تحت‌ اختیار حوزه‌ هنری بازمانده است. فروش «بارکد» ساخته مصطفی کیایی که از 19 خرداد در حال نمایش است، 10 میلیارد و 340 میلیون تومان عنوان شده است. این فیلم در حال‌حاضر 30 سالن سینما در اختیار دارد. «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد بیش از 4 میلیارد و 190میلیون تومان فروش داشته است. «دراکولا» ساخته‌ رضا عطاران نیز 3 میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته است.
«من» به کارگردانی سهیل بیرقی در کمتر از یک‌هفته بیش از 200 میلیون تومان فروخته است و احتمالاً با افزایش سالن‌های نمایش‌دهنده، فروش بهتری را تجربه خواهد کرد. «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی تاکنون تنها 234 میلیون تومان فروش داشته، «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور تاکنون به فروشی نزدیک به 660 میلیون تومان رسیده، و فروش «دزد و پری» ساخته حسین قناعت نیز 460 میلیون تومان اعلام شده است.
همچنین «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر ‌هادی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. این فیلم که نوروز امسال در سینماها اکران شد، با فروش ١۶ میلیارد تومانی، تاکنون پرفروش‌ترین فیلم امسال بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.