قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: این شرکت وظیفه دارد کلیه واحدهای صنعتی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی استان را از بدو کلنگ زنی تحت ارائه خدمات زیر ساختی خود قرار دهد ،خدماتی زيرساختي که در شهرها و روستاها توسط دستگاه های خدمت رسان مجزا ارائه می گردد.

سه پروژه زيرساختي در هفته دولت افتتاح و به بهره برداري مي رسد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري با تبریک آغاز هفته دولت به دولت مردان و خادمين مردم در دولت گفت:گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی بعنوان مدال های افتخار نظام یک تکلیف و بر همگان واجب است.

علیرضا شفیع زاده  با بيان اينكه این شرکت چهار پروژه زیرساختی را در هفته دولت به بهره برداری خواهد رساند خاطرنشان کرد:‌ در كنار كلنگ زني و بهره برداري از 9 واحد صنعتي مستقر در نواحي و شهرك هاي صنعتي استان ،شبكه روشنايي معابر اصلي شهرك صنعتي فرادنبه و وردنجان و آسفالت بخشي از معابر شهرك صنعتي وردنجان سه پروژه عمراني است که بدست متخصصان این شرکت با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد ريال آماده افتتاح گردیده اند.

 رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري خدمات زیر ساختی را از اساس اصلی ایجاد یک واحد صنعتی دانست افزود:این شرکت وظیفه دارد کلیه واحدهای صنعتی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی استان را از بدو کلنگ زنی تحت ارائه خدمات زیر ساختی خود قرار دهد ،خدماتی زيرساختي که در شهرها و روستاها توسط دستگاه های خدمت رسان مجزا ارائه می گردد.

وی تصريح كرد: این واحد های صنعتی خدماتی چون آب ،برق،گاز،مخابرات،اینترنت،آنتن تلفن همراه،فاضلاب،مسیر دسترسی،فضای سبز،جدول بندی معابر و ... را از این شرکت دریافت و در آستانه افتتاح و بهره برداری نیز بر اساس زمینه و نوع فعالیت شان ،خدمات زيرساختي تکمیلی به آنان ارائه تا با آسودگی خاطر آماده راه اندازی و پیوستن به چرخه صنعت استان گردند.

شفیع زاده پروژه های عمرانی اجرا شده در نواحی و شهرک های صنعتی استان را ویترین اقدامات و عملکرد این شرکت بر شمرد و افزود:از آنجا که پروژه های عمرانی در دست اجرا و تکمیل شده در نواحی و شهرک های صنعتی استان همگی بدست متخصصان این شرکت تحقق می یابند بی شک جایگاه ویژه در ویترین افتخارات ما دارند و به هنگام بهره برداری از آنها و نیز بهره مندی واحد های صنعتی از اين خدمات برای افتتاح ،احساس غرور می کنیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.