قدس آنلاین- بیرجند: معاون بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: گازرسانی به ۴۵ روستای شهرستان بیرجند انجام شده و ۵۷ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

گازرسانی به ۴۵ روستای شهرستان بیرجند انجام شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حسین ضیائی مقدم در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای محمودآباد شهرستان بیرجنداظهار داشت: در مجموع بیش از 950 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز شهری و روستایی در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی افزود: از این میزان 575 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز شهری و 379 کیلومتر نیز شبکه تغذیه و توزیع گاز روستایی هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع 33 هزار و 143 انشعاب گاز در سطح شهرستان بیرجند نصب شده بیان کرد: از این تعداد 22 هزار و 376 انشعاب شهری و 10 هزار و 776 انشعاب روستایی است.

ضیائی‌مقدم با اشاره به تعداد مشترکان بهره‌مند از گاز طبیعی تصریح کرد: در ارتباط با مشترکان در مجموع 91 هزار و 500 مشترک در شهرستان بیرجند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 70 هزار و 429 مشترک شهری و بیش از 21 هزار مشترک روستایی هستند که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان این که 98 درصد خانوار شهری بهره‌مند از نعمت گاز هستند یادآور شد: تعداد روستاهای گازدار شهرستان بیرجند نیز 45 روستا است.

ضیائی مقدم با اشاره به اینکه درصد خانوار روستایی برخوردار از نعمت گاز 57 درصد است اظهار داشت: همچنین 11 درصد از روستاهای بیرجند در دست گازرسانی هستند.

وی افزود: با احتساب روستاهای در دست گازرسانی و روستاهایی که گازرسانی شدند درصد روستاهای گازرسانی شده در شهرستان بیرجند به 66 درصد می‌رسد.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در بحث حمل و نقل 7 جایگاه سی، ان، جی در شهرستان بیرجند فعال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.