قدس آنلاین- بیرجند: شهردار بیرجند از اختصاص ۲ میلیارد تومان از اعتبارات امسال شهرستان بیرجند به شهرداری خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال مالی این اعتبار محقق شود.

۲میلیارد تومان اعتبار به شهرداری بیرجند اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، عباسعلی مدیح در مراسم بازدید فرماندار از شهرداری منطقه یک اظهار کرد: در دو سال گذشته به منطقه یک شهرداری بیرجند بالغ بر 300 هکتار به خاطر الحاق مهرشهر و دهلکوه اضافه شده است.

وی با بیان اینکه بعد از الحاق مهرشهر به شهرداری بیرجند ریالی اعتبار کمک نشد افزود: اما با این حال در بودجه سال 93 و 94 بالغ بر 60 درصد بودجه عمرانی شهرداری به منطقه یک اختصاص دادیم.

شهردار بیرجند بیان کرد: همچنین 68 درصد کار آسفالت در منطقه یک شهرداری بیرجند انجام شده اما هنوز فاصله با سایر مناطق شهرداری زیاد است.

مدیح با اشاره به اینکه بافت فرسوده در منطقه یک شهرداری بیرجند قرار دارد گفت: برای ساخت پل موسی بن جعفر(ع) تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده اما نگران هستیم ساخت این پل به اتمام برسد اما ادامه مسیر تا سه راه اسدی بازگشایی و تملک نشود.

وی ادامه داد: پارکی در مهرشهر توسط شهرداری ساخته و آماده بهره‌برداری است همچنین زمینی برای ساخت پارک در سایت 75 هکتاری وجود دارد که تا دوماه آینده انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.