قدس آنلاین: کمک داور فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو گفت: مدیران خراسانی اقدام ویژه‌ای برای حمایت از داوران انجام نداده‌ و به افتخارات چند داور مشهدی بسنده کرده اند.

مدیران خراسانی اقدام ویژه‌ای برای حمایت از داوران انجام نداده‌اند
رضا سخندان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با بیان اینکه افتخار می کنم به عنوان یک مشهدی و ایرانی توانستم در المپیک ۲۰۱۶ حضور داشته باشم، اظهار کرد: بازی فینال بین تیم‌های برزیل و آلمان نبردی محکم و همراه با سرعت بالا بود و خدا را شکر تیم داوری توانست قضاوت خوبی داشته باشد به طوریکه مسئولان فیفا از تیم داوری راضی بودند و پس از بازی در زمین به ما تبریک گفتند.

وی با اشاره به اینکه برزیلی‌ها عاشق فوتبال هستند، بیان کرد: قضاوت در برزیل بسیار سخت است زیرا آن‌ها در تمامی المپیک‌ها حاضر هستند تمامی مدال ها را از دست بدهند ولی مدال فوتبال را به دست آوردند و در این حالت خود را قهرمان المپیک می‌دانند که این شرایط را برای قضاوت چنین بازی‌ای در برزیل سخت کرده بود.

کمک داور فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو گفت: خوشبختانه سطح داوری استان خراسان رضوی و شهر مشهد در ۱۰ سال گذشته با حضور داوران شایسته به خوبی رشد داشته اما متاسفانه از سمت مدیران کار خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و آنها به افتخارات ما چند داور مشهدی بسنده کرده اند.

وی ضمن انتقاد از تغییرات مدیریتی زیاد در هیئت فوتبال خراسان و کمیته داوری عنوان کرد: با اینکه افراد خوبی در این سمت ها به کار گرفته شده‌اند اما تفکر خاصی برای پیشرفت داوری استان نداشته‌اند و در حال حاضر شرایط خوبی را برای داوری استان خراسان رضوی متصور نیستم ولی امیدوارم با تزریق نیروهای جدید و حفظ یکپارچگی بتوانیم باز هم نیروهای خوبی را به داوری کشور معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.