نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به حملات سنگین جنگنده های ائتلاف عربی تحت امر عربستان به مناطق مختلف این کشور، دو پایگاه نظامی را در منطقه نجران در جنوب عربستان با موشک هدف قرار دادند.

حملات موشکی ارتش یمن به دو پایگاه نظامی عربستان در نجران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه خبری العهد گزارش داد که ارتش یمن محل تجمع و تجهیزات نظامی ارتش عربستان را در دو پایگاه «ابو همدان» و السدیس» در نجران با چند موشک هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش این موشک ها دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.
پایگاه خبری یمنی پرس نیز به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور موفق شدند 3 منطقه استراتژیک در شهرستان غیل در استان جوف واقع در شمال یمن را از وجود نیروهای وابسته به عربستان پاکسازی و امنیت را در این منطقه برقرار کنند.
به گفته این منبع، نیروهای ارتش یمن توانستند خسارت های سنگین جانی و تسلیحاتی به نیروهای دشمن در منطقه یاد شده وارد آوردند و سلاح و ذخایر به دست آمده از آنها را به غنیمت بگیرند.
در همین حال جنگنده های سعودی شش حمله هوایی منازل مسکونی را منطقه المیلیل در شهرستان کتاف در استان صعده بمباران کرد که منجر به ویرانی کامل آنها شد.
یک منبع محلی سعودی نیز اعلام کرد که جنگنده های عربستانی پل مواصلاتی میان مناطق السده و نادره را در استان اب در مرکز یمن بمباران کرد که در اثر آن این پل به طور کامل تخریب شد.
حملات نیروهای ارتش یمن به مواضع عربستان در پی تداوم حملات هوایی روزانه ائتلاف عربی تحت امر عربستان به مناطق مختلف صورت می گیرد، که طی آن شهروندان و غیرنظامیان یمنی کشته و یا زخمی می شوند.
عربستان پس از 17 ماه حمله به یمن، ضمن آن که نتوانسته است از قدرت نیروهای انصار الله یمن و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور بکاهد، تلفات بسیار زیاد نظامی، اقتصادی و سیاسی را متحمل شده است.
در جریان این جنگ نابرابر زیر ساخت های یمن تقریبا به صورت کامل تخریب شده است، به طوری که طی این مدت، بیش از 6 هزار و 500 تن کشته و بیش از دو میلیون و 500 هزار تن دیگر آواره شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.