مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن بیان اینکه موضوع چهارمین همایش علمی پژوهشی حدیث رضوی احادیث رضوی و سبک زندگی اسلامی گفت: پدیرش اثر در این جشنواره تا ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۵ ادامه دارد.

 همایش علمی ـ پژوهشی «حدیث رضوی» تا ۱۰ شهریورماه اثر می‌پذیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‎الاسلام عباس دانشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درباره چهارمین همایش علمی پژوهشی حدیث رضوی گفت: این همایش که تاکنون سه دوره از آن در استان قم برگزار شده است، در راستای جشنواره بین‎المللی امام رضا(ع) و با موضوع احادیث رضوی و سبک زندگی اسلامی در حال برگزاری است.


وی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی و وجود احادیثی درباره موضوع سبک زندگی در مجموعه روایات منقول از امام رضا(ع) باعث شد این موضوع را که در اتاق فکر همایش با حضور اساتید حوزه و دانشگاه همراه بود، برای این دوره از همایش انتخاب کنیم.

دانشی، درباره همکاری سایر نهادها در چهارمین همایش علمی پژوهشی حدیث رضوی گفت: در برگزاری این همایش نهادهای حوزوی مانند مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه خواهران کشور، جامعةالمصطفی العالمیة و نهادهای دانشگاهی مانند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان قم همکاری دارند و ان‎شاءالله اختتامیه آن در دهه اول مهرماه در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

وی درباره مهلت و نحوه ارسال آثار اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 10 شهریور و زمان اعلام آثار برگزیده 30 شهریورماه و تاریخ برگزاری همایش  هفتم مهرماه امسال خواهد بود. همچنین ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به صورت الکترونیکی و از طریق بارگزاری فایل word مقالات در قسمت ثبت‎نام الکترونیکی پایگاه اطلاع‎رسانی شمس توس به نشانی http://ghom.shamstoos.ir مقدور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.