قدس آنلاین – گیلان- نرجس غلامپور: مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از سفر ۲ روزه ابتکار به این استان خبر داد و گفت: مسائل زیست‌محیطی گیلان از جمله گیاه مهاجم سنبل‌آبی با حضور ابتکار بررسی می‌شود.

بررسی مسائل زیست‌محیطی گیلان با حضور ابتکار

قربانعلی محمدپور در نشست حفاظت محیط زیست گیلان برنامه‌های سفر دو روزه ابتکار به این استان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه سفر ابتکار به گیلان به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود، افزود: با حضور ابتکار مسائل زیست‌محیطی گیلان در نشست با مجمع نمایندگان استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان تشکیل جلسه کارگروه‌های مدیریت پسماند و کارگروه آمایش سرزمین را از دیگر برنامه‌های سفر ابتکار به این استان عنوان کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه ابتکار با دعوت رسمی از طرف استاندار گیلان به این استان سفر می‌کند، تصریح کرد: افتتاح استخر بانوان انزلی و آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز جدید بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی انزلی از دیگر برنامه‌های سفر ابتکار است.

محمدپور دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، بازدید از روند عملیات اجرایی طرح حفاظت و احیای تالاب انزلی، بازدید از نتیجه مشارکت در پاکسازی تالاب عینک رشت از سنبل‌آبی، بازدید از وضعیت گونه مهاجم سنبل‌آبی در آب‌بندان ملاسرای شفت و... را از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه ابتکار به گیلان عنوان کرد.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پنجشنبه چهارم شهریور ماه جاری وارد گیلان می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.