قدس آنلاین/ محمد رسول حسینی: معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:رفتار شهیدان رجایی وباهنر باید مبنای کار دولتمردان باشد ومسولین در عمل ورفتار خود سیره این شهیدان رانشان دهند.

افتتاح ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ  بر ۱۸۰ میلیارد تومان در جاجرم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از جاجرم، مهندس علی نیا افزود:هفته دولت فرصتی است برای یادآوری خدمات تلاشگران عرصه خدمت به مردم که باید مسولین قدر دان موهبت خدمت در جامعه اسلامی را قدر بدانند.

وی خاطر نشان کرد:خوشبختانه به برکت نظام اسلامی رسیدگی به محرومین ومستضعفین از ابتدای انقلاب تا کنون در همه دولتها به فراخور توان مورد توجه قرار گرفته است ومسولین دولتها تلاش کرده اند تا تعادل وتوازن مناسبی بین همه ی نقاط ایجاد شود.

علی نیا افزود:بنای دولت برآن بود تا با اجرای ماده 180  در عرض ده سال همه نقاط کشور به توازن مطلوب برسد که متاسفانه سال گذشته هیچ اعتباری برای این ماده تحقق پیدا نکرد.

وی افزود:پروژه  تکمیل بیمارستان جاجرم و جاده میامی.جاجرم.سنخواست نیز از جمله طرحهایی بود که جز ماده 180 قرار گرفته بود که متاسفانه تامین اعتبار تحقق پیدا نکرد اما در سفر چند روز آینده معاون اجرایی رییس جمهور به استان این دو طرح جز طرح های اولویت دار جهت تامین اعتبار به ایشان معرفی خواهد شد.

وی در ادامه افزود:محور میامی .جاجرم.سنخواست 56 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت متوقف ماندن به زیر ساختهای جاده خسارت های زیادی وارد خواهد شد.

علی نیا در ادامه گفت:اعتقاد ما بر این است که جاده میامی.جاجرم.سنخواست.اسفراین یکی از راه های اصلی  استان است که در صورت تکمیل در روند تعامل با استانهای دیگر نقش بسزایی خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندارخراسان شمالی در ادامه گفت:همدلی و همراهی ائمه جمعه،فرماندار و مردم شهرستان باعث تسریع و پیشرفت دوچندان در اجرای پروژه های دولت در شهرستان خواهد بود.

وی گفت:امیدواریم مسولان با سختکوشی و همدلی در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل به این شعار ارزشمند جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه جاجرم نیز در این مراسم گفت:هفته دولت فرصت خوبی است تا مسولین کاستی های موجود را برطرف کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:ما مسولین جمهوری اسلامی باید شکر گزار خداوند باشیم که توفیق خدمت به مردم را داشته اسم  وباید همه توان خود را در این راه بکار ببندیم.

وی افزود:امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسولین نظام است تا با این حربه بتواند به کشور نفوذ پیدا کند اما مسولین باید با تواضع،اخلاص درعمل و همدلی نقشه انها را خنثی کنند.

فرماندار جاجرم نیز با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان دولت بخصوص شهیدان رجایی وباهنر گفت:ما همیشه باید یاد وخاطره این عزیزان را گرامی بداریم و امنیت حاکم در کشور ثمره خون پاک این عزیزان است.

محبی افزود:خوشبختانه در حال حاضر تعامل بسیاری خوبی در بین سه قوه برقرار است واین همدلی و تعامل باعث پیشرفت روزافزون کشور در همه زمینه ها خواهد شد.

وی گفت:با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید شاهد اتفاقات بسیار خوبی در کشور بودیم که از جمله آنها می توان به برجام و لغو تحریمها اشاره کرد که پروژه ایران هراسی دشمنان نظام را خنثی کرد.

محبی خاطر نشان کرد:فضای نقد بسیار خوبی در جامعه حاکم است که افراد از طیف های مختلف به راحتی می توانند انتقادات خود را از دولت مطرح کنند امت متاسفانه گاهی این انتقادات به سوی تخریب دولت میرود که دور از عدالت وانصاف است.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.