قدس آنلاین - یزد : فرماندار مهریز از آماده شدن ۳۳ طرح در بخش های مختلف برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

۳۳طرح در شهرستان مهریز آماده بهره برداری شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد رستگاری با گرامیداشت هفته دولت و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت :  از این تعداد طرح 29 مورد با اعتبارات بخش دولتی و چهار طرح دیگر نیز توسط بخش خصوصی آماده بهره برداری در شهر و مناطق روستایی مهریز است.
وی افزود: طرح های آماده افتتاح در شهرستان مهریز در بخش های امور زیربنایی ، عمران روستایی ، عمران شهری ، بهداشتی ، درمانی ، فرهنگی ، تربیتی و ورزشی ، گردشگری و خدماتی است .
فرماندار تصریح کرد: برای اجرای طرح های دولتی و بخش خصوصی در مجموع افزون بر 960 میلیارد ریال از محل بودجه های دولتی و تسهیلات تامین و هزینه شده است .
رستگاری گفت: طرح های آماده بهره برداری در شهرستان مهریز به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و این شهر در یکی از روزها افتتاح می شود که زمان آن اعلام اطلاع رسانی خواهد شد.
وی خاطرنشان ساخت : به مناسبت هفته دولت در شهرستان مهریز علاوه بر افتتاح طرح های مختلف ، برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری وورزشی و غیره با مشارکت آحاد مردم به مرور اجرا می شود .
فرماندار شهرستان مهریز گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) ، دولتمردان شهید و بخصوص شهیدان رجایی و باهنر در طول هفته دولت با قوت انجام می گیرد .
رستگاری گفت: ترویج اهداف شهیدان ، مردمی برگزار شدن هفته دولت با مشارکت آحاد مردم و انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم جزو برنامه های مهم و مستمر هفته دولت در شهرستان مهریز است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.