قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: نمایش «من باکی بازی کنم؟» از مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد با حضور ۶ نمایشگر و یک مربی به عنوان یاریگر اولین اثری است که به روی صحنه خواهد رفت.

اجرای ۵  نمایش از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  در دومین روز از هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 5 نمایش از شهرستانهای مختلف استان به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

بر اساس این خبر: نمایش «من باکی بازی کنم؟» از مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد با حضور 6 نمایشگر و یک مربی به عنوان یاریگر اولین اثری است که به روی صحنه خواهد رفت.

«پیر چنگی» از مرکز فرهنگی هنری جونقان با حضور 6 نمایشگر و یک مربی به عنوان یاریگر دومین گروه اجراکننده محسوب می شود.

«لو لوی قشنگ من» از مرکز فرهنگی هنری سورشجان، «ماه بود و روباه بود» از مرکز فرهنگی هنری جونقان و « گل بلور و خورشید » کاری از مرکز فرهنگی هنری سورشجان با حضور 6 نمایشگر و یک مربی به عنوان یاریگر سومین، چهارمین و پنجمین  اجرای نمایش در ساعت 8 الی 11:30  صبح  روز سوم شهریور ماه به شمار می رود.

آیین اختتامیه ی این جشنواره نیز همزمان با دومین روز از اجرای جشنواره از ساعت 12 الی 13 ظهر در سالن سینمای اداره کل کانون برگزار خواهد شد.

کیامرث هیاریان، امین بسیم و پروین کوهی پور داوری این جشنواره را برعهده دارند.

قرار است طی این دوروز و از میان بیست گروه شرکت کننده سه گروه به مرحله ی کشوری این مسابقات معرفی شوند  و در مرحله نهایی این رویداد، 11 نمایش از بین نمایش‌های مراکز کانون در کل کشور برگزیده استان‌ها انتخاب و در مازندران  با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.