قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان افتخارات انقلاب اسلامی است، مردمی که همیشه و در همه حال ره پویان حق و عدالت ، اندیشه و عمل در جامعه بوده اند و با عظمی عظیم اقتدار و ارشهای بلند کشورشان را قدر دانسته و حفظ کرده اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری طی پیامی هفته ی دولت را به خانواده ی بزرگ کودک و نوجوان استان و آحاد مردم تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این پیام آورده است:

به نام خداوند اندیشه و عمل:

هفته ی دولت هفته ی تجلیل از بزرگ مردان عرصه ی فکر و عمل است.هفته ای که هر صبح آن با تابش آفتاب یاد شهیدان رجایی و باهنر آغاز می شود شهیدانی که اسو‌ه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان اند.

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است. بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی، هفته ای که یاد آور دولتی مکتبی، ارزشی و مردمی و یاد آور کوچ عارفانه ی دو شهید والا مقام رجایی و باهنر است.

این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان افتخارات انقلاب اسلامی است، مردمی که همیشه و در همه حال ره پویان حق و عدالت ، اندیشه و عمل در جامعه بوده اند و با عظمی عظیم اقتدار و ارشهای بلند کشورشان را قدر دانسته و حفظ کرده اند.

کودکان و نوجوانان این سرزمین نیز ادامه دهندگان راهی هستند که با چراغ نورانی خون شهیدان روشن شده است و کانون به عنوان متولی برحق این قشر و به عنوان خدمتگزاران به میهن و انقلاب سر افراز اسلامی ادامه دهنده ی این مکتب سبز و ارجمند خواهد بود.

بدین وسیله ضمن گرامی داشت این هفته و تبریک به مناسبت روز کارمند تلاش بی شائبه ی خدمتگزاران عرصه ی خدمت به آرمانهای مقدس کشور عزیزمان ایران  را قدر دانسته و از خداوند منان توفیق روز افزونتان را در ادامه ی این جریان فکری و عملی خواهانم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.