قدس آنلاین – گیلان – مهرناز زمین افشان : فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در یکصدمین نشست این کمیسیون عنوان کرد و گفت: تاخیر در پرداخت حقوق پاکبانان و کارگران فضای سبز از طرف شهرداری رشت پذیرفتنی نیست.

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری پذیرفتنی نیست

   وی خاطر نشان کرد: شهردار رشت با وجود تاکیداتی که در این زمینه به وسیله‌ی کارگروه حمایت از اقشار‌آسیب‌پذیر و همچنین کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا صورت گرفته اما هنوز در پرداختیها به کارگران رفت و روب و فضای سبز شهری تاخیر دارد که باید هر چه زودتر این نقص رفع گردد.

   شیرزاد گفت: جایز نیست کارگران زحمتکش که مستقیماً با آلودگیها سر و کار دارند و کار آن در ردیف کارهای سخت و زیان‌آور است با تاخیر حقوقهایشان را دریافت کنند و حداقل انتظار این است که پرداختیهای آنها به موقع صورت پذیرد.

 وی تاکید کرد: از سویی دیگر وقتی زمان پایان کار پیمانکار کنونی این کارگران که بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی به طور حجمی به شرکتهای پیمانکار واگذار شده‌اند، فرا رسید شهرداری رشت بایستی با دقت بیشتر مفاد پیمان‌نامه‌ها را اجرایی کند و معاونت خدمات شهری شهرداری هم باید دقت عمل بیشتر در این زمینه به خرج دهد.

   وی همچنین از تلاشهایی که برای پاکسازی تالاب عینک صورت گرفته قدردانی و تشکر کرد و از همه‌ی نیروهای دولتی و غیر دولتی که در پاکسازی این تالاب زیبا از گیاه مهاجم سنبل آبی تلاش کردند، سپاسگزاری نمود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.