ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از نیمه شب گذشته عملیات‌هایی را در دو محور «المقالع» در جنوب غرب و دانشکده‌های نظامی در جنوب حلب آغاز کردند، تروریست‌های جیش الفتح نیز حملاتی را جهت اشغال ارتفاع «ام القرع» آغاز کردند که با شکست روبرو شدند.

عملیات ارتش سوریه در جنوب و جنوب غرب حلب؛ نیروهای مقاومت به ارتفاعات «المشرفه» رسیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت و پشتیبانی جنگنده های روسیه از ساعتی قبل عملیات جدیدی را در محور «المقالع» واقع در جنوب غرب حلب آغاز کرده است.

منابع میدانی اعلام کردند که نیروهای مقاومت موفق شدند بعد از درگیری شدید با عناصر تروریستی «جیش الفتح» خود را به روستا و ارتفاعات «المشرفه» برسانند.
همزمان گروهی دیگر از نیروهای جبهه مقاومت مجددا از نیمه شب گذشته عملیاتی را در محور دانشکده‌های نظامی در جنوب حلب آغاز کردند که تا الان ادامه دارد.
نیروهای همچنین مقاومت موفق به پاکسازی چندساختمان دیگر در دانشکده فنی هوایی شدند و گروه پشتیبانی اقدام به تثبیت مواضع در منطقه کرد..
جنگنده های روس از شامگاه گذشته تا کنون مواضع تروریستها را در دانشکده های نظامی، روستای المشرفه و ارتفاعات آن، المقالع و ارتفاعات روستای الحکمه هدف قرار دادند .
عناصر تروریستی جیش الفتح شب گذشته بعد از شکستهای مستمر مجددا حملاتی را جهت اشغال ارتفاع «ام القرع» واقع در جنوب غرب حلب آغاز کردند که نیروهای جبهه مقاومت توانستند حملات آنها را دفع کرده و شمار زیادی از آنان را از پای درآورند.
به نظر می رسد عملیات در دو محور جنوبی و جنوب غربی حلب (دانشکده های نظامی و ام القرع) برای جلوگیری از تلفات با کندی و با دقت کامل صورت می گیرد؛ چرا که تعداد تروریستهای حاضر در منطقه چند برابر نیروهای مقاومت است و جبهه مقاومت سعی می کند تا جایی که امکان دارد با گرفتن تلفات بالا از تروریست ها ، تلفات خود را کاهش دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.