عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پدیده مبارک و حسنه تکریم و نکوداشت نیروهای ارزشمند، عالمان و بزرگان دین از اقدامات تاثیر گذار و به نفع جامعه است.

  تکریم نیروهای ارزشمند به نفع جامعه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در مراسم نکوداشت الگوی تعلیم و تربیت اسلامی، حضرت آیت‌الله غلامرضا ذاکری، با بیان اینکه تاکنون همواره به جای تکریم متهم به ترحیم بوده‌ایم، اظهار کرد : پدیده مبارک و حسنه تکریم و نکوداشت نیروهای ارزشمند، عالمان و بزرگان دین از اقدامات تاثیر گذاری است که اتهام ستایشگری از رفتگان را از ما می‌زداید.

وی ادامه داد : حجت الاسلام ذاکری روحانی فاضل، مربی موفق، معلم ارزشمند و استاد موجهی است و خدمات شایسته ای به حوزه دین، مذهب، مکتب و کشور دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر نکوداشت‌ها برگزار شود و شخصیت‌های ارزنده، خدوم و موثر مورد حمایت ،محبت و تشویق قرار بگیرند، به نفع جامعه خواهد بود، اظهار کرد: موفق‌ها با بی‌تاثیرها، تاثیرگذارها با بی‌خاصیت‌ها، سازنده‌ها با بیکاران باید باهم تفاوت داشته باشند تا نیکوکاران از کارهای نیک خود پشیمان نشوند و بین خادم و خائن فرق وجود داشته باشد.

وی همچنین افزود : این فقیه بزرگ و مجتهد، عالم مجاهد خوش فکر، برنامه ریز و مدیر افتخار آفرین حوزه علمیه خراسان حضرت میلانی خدمت بزرگی به دین و فرهنگ اسلام داشته است.

عضو هیئت علمیه جهاد دانشگاهی تهران همچنین با حضور در این مراسم، اظهار کرد:  در آموزش نسل جوان نباید کوتاهی کرد و این امر نیاز به تلاشی مداوم و مستمر دارد که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به نوع فعالیت‌های ذاکری ادامه داد: حجت الاسلام ذاکری در زمینه تدریس بهترین برنامه‌ریزی را داشته، شاگردان و اساتید زبده و کارآمدی را به جامعه هدیه داده است و از کوچکترین تلاشی برای تربیت فروگذار نکرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.