قدس ‌آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی از افتتاح پنج بیمارستان در استان جنوبی تا پایان کار دولت یازدهم خبر داد.

افتتاح ۵ بیمارستان خراسان جنوبی تا پایان کار دولت یازدهم

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی در شورای اداری شهرستان فردوس و در جمع مدیران این شهرستان به تجهیز و تکمیل بیمارستان فردوس اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت در کشور و اضافه کردن 10 هزار تخت بیمارستانی به شبکه بهداشت و درمان کشور از جمله اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: در این مدت 11 میلیون نفر که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده اند تحت پوشش حمایتهای بیمه‌ای قرار گرفتند و هزینه‌های درمان خانواده‌ها تا حدبسیار زیادی کاهش یافت.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در سه سال اخیر یک میلیون مترمربع بهسازی محیط‌های بیمارستانی و بهداشتی و درمانی در کشور انجام شده است.

پرویزی با اشاره به شرایط بد اقتصادی دولت یازدهم در ابتدای شروع به کار گفت: در این مدت تورم بالای 45 درصد، فشارهای بین المللی، تحریمهای ظالمانه و فروش پایین نفت، کشور را در شرایط بسیار نامناسبی قرار داده بود.

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی در ادامه با تأکید بر پاکدستی و صداقت در کارها ، عنوان کرد: مدیران از دادن وعده‌هایی کهامکان تحقق آنها فراهم نیست پرهیز کنند.

وی توسعه متوازن استان و کشور را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توسعه همه مناطق کشور از سیاستهای مهم کاری دولت یازدهم است از اینرو توجه به مناطق محروم و شهرستانهای استان از اولویتهای کاری استاندار خراسان جنوبی است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.