قدس آنلاین - بیرجند: استاندار خراسان جنوبی گفت:تقویت صنایع دستی روستایی و نیز حمایت از صنعت گردشگری به عنوان دو موضوع بسیار مهم باید در اولویت کاری مسئولان و مدیران استان و شهرستان سرایان باشد.

تقویت صنایع دستی روستایی و حمایت از صنعت گردشگری درسرایان باید پیگیری شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی درجلسه شورای اداری شهرستان سرایان با بیان اینکه آماده هرگونه کمک و مساعدت به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها هستیم، اظهار داشت: دستگاه‌هایی اجرایی باید نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری‌ها در اسرع وقت اقدام کنند.

وی افزود:نگاه رئیس جمهور در سه سال اخیر به شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نگاه حمایتی و در راستای توانمندکردن آنها بوده است زیرا احصاء مشکلات و اولویت‌بندی نیازها توسط مسئولان محلی و بدنه مردمی بهتر به انجام می‌رسد.

استاندارخراسان جنوبی با تأکید بر هزینه‌کرد بهینه و مطلوب اعتبارات در سطح دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان گفت: اولویت هزینه‌کرد با پروژه‌های با صرف اعتبارات اندک و برخورداری زیاد افراد از آنهاست.

وی با تأکید بر ارتقای سطح آموزشی در دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بیان کرد: بهسازی محیط روستایی از طریق احصاء مشکلات ضروری و فوری باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

پرویزی با بیان اینکه آماده هرگونه کمک و مساعدت به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها هستیم، گفت: دستگاه‌هایی اجرایی باید نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری‌ها در اسرع وقت اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی به خشکسالی‌های چندین ساله در استان و شهرستان سرایان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که برای کشاورزان و دامداران ایجاد شده، تقویت صنایع دستی روستایی و نیز حمایت از صنعت گردشگری به عنوان دو موضوع بسیار مهم باید در اولویت کاری مسئولان و مدیران استان و شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات در دستگاه‌های اجرایی باید به نفع مردم و مراجعین باشد و با دید باز تفسیر شوند، گفت: هدف از قانونگذاری، تسهیل کار مردم وتسریع در انجام درخواست آنان است لذا کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید نهایت تلاش کنند تا از مجرای قانون و به نفع مردم بهترین استفاده و بهره‌برداری را انجام دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.