قدس آنلاین: عامل اصلی سرقت‌های خشن خیابانی در منطقه‌ای از مشهد که عاشق لباس‌های فیروزه ای رنگ و کفش‌های کتانی بود دستگیر شد.

سرقت‌های خشن با لباس فیروزه‌ای و کفش‌های کتانی

به گزارش قدس آنلاین، زن جوانی در محدوده خیابان پنج تن مشهد چند روز قبل از سوی دو جوان موتورسوار مورد کیف قاپی قرار گرفت. سارقان موتورسوار با سرعت جنون آمیزی از صحنه گریختند. زن جوان تنها چیزی که از لحظه سرقت به یاد داشت لباس فیروزه‌ای رنگ عامل اصلی سرقت بود.

همان روز، جوان دیگری به نام علیرضا در محدوده التیمور با چند جوان موتورسوار روبه‌رو شد که راهش را سد کردند.

این سارقان که جوانی با لباس فیروزه‌ای و کفش‌های کتانی همراه شان بود با تهدید و توسل به زور گوشی تلفن همراه مرد جوان را به سرقت بردند.

علیرضا و زن جوان درحالی سرقت‌های رنگ فیروزه‌ای را به پلیس گزارش دادند که چند شهرونددیگر نیز گزارش‌های مشابه فیروزه‌ای به پلیس داده بودند.

رئیس پلیس مشهد در این باره به خط قرمز گفت: در پی وقوع این سرقت‌ها، پلیس طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت‌ها در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: مأموران دایره آگاهی کلانتری ۳۸ مشهد در این مأموریت ضربتی با در دست داشتن مشخصات ظاهری عامل اصلی سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی گفت: گشت‌های نامحسوس کلانتری ۳۸در این عملیات متهم اصلی پرونده را شناسایی و در حال پرسه زنی با موتورسیکلت سرقتی در حوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

متهم که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی سه همدست فراری خود به ارتکاب سرقت‌ها اعتراف کرد.

رئیس پلیس مشهد اظهار داشت تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر متهمان سرقت‌های فیروزه‌ای و کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.