وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای تقویت اقتصاد کشور، گفت: اکنون دولت وضعیت مطلوبی به لحاظ اعتباری ندارد بنابراین تلاش می کند تا یک جنبش عظیم کارآفرینی ایجاد کند.

ربیعی: دولت برای ایجاد جنبش عظیم کارآفرینی تلاش می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، علی ربیعی در نشستی با تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون بازنشستگان و سمن های بهزیستی که عصر جمعه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: با توجه به اقدامات گذشته و اتفاقاتی که در کشور افتاده بود و دولت روندهای نامناسبی داشت، از این رو مردم و اقشار مختلف جامعه برای رفع نگرانی ها سکان هدایت را به دولت تدبیر و امید سپردند.
ربیعی با اشاره به اینکه باید در اقتصاد قدرت بزرگ منطقه باشیم چراکه در سایر امور بسیار موفق عمل کردیم، گفت: مردم باید به این باور برسند که در جایگاه مناسبی نیستند و باید ذهنیت ها تغییر کرده و به حرکت ادامه دهیم.
وی افزود: دولت یازدهم دولت سختکوشی، عقلانیت و مدارا است و باید به این نتیجه برسیم که فرصت برای جبران عقب ماندگی ها کم بوده و در این راه مردم بزرگترین و موثرترین نقش را دارند. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: فضای تعامل بین المللی آماده است و تاراج منابع زیر زمینی مشترک کشور تا حدود بسیاری کنترل شده است.
وی گفت: نفت باید برای آیندگان کشور باقی بماند و ضرورت دارد که با خلاقیت، فرهنگ و ارزش های کار هماهنگ اقدام کنیم.
ربیعی با اشاره به اینکه نسل های آینده در مورد عملکرد امروز ما قضاوت خواهند کرد، افزود: آنچه که در شرایط کنونی مهمترین نیاز محسوب می شود هم افزایی و تعامل همه آحاد کشور است.
وی گفت: با خیر جمعی می توان امور بزرگی را انجام داد و امید است این بستر فراهم شود که هر کس به هر اندازه ممکن کاری کوچک برای هم نوع خود انجام دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیاز داریم چراکه دولت یازدهم دولت ساز و کار است.
ربیعی با اشاره به اینکه تشکل ها، میانجی های دولت و بدنه اجتماعی هستند، افزود: این جمع نمونه ای از ایران است.
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند که از بدنه اجتماعی به دولت آمدند و این خصلت برای همه کارکنان دولت الگو است.
ربیعی گفت: بر این باور هستیم که دولت یازدهم برخاسته از یک نیاز اجتماعی برای شرایط خاص کشور بوده و حاصل تلاش های حزبی خاص نیست.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دنیا از نظر علم و فناوری منتظر رشد ما نمی ماند، گفت: برای اینکه شتاب بیشتری داشته باشیم باید اقدامات موثری را در دستور کار قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.