قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: مسئولان مس سونگون در قبال پاداش ۷.۵ میلیارد ریالی اخیر به هیأت مدیره مس جوسازی نکنند.

 شفاف‌سازی مسئولان درباره پاداش‌ ۷.۵ میلیارد ریالی هیأت مدیره مس سونگون

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی  با بیان اینکه مسئولان مس سونگون نباید در قبال پاداش 7.5 میلیارد ریالی اخیر به هیأت مدیره علیه من امام جمعه جوسازی کنند، اظهار داشت: اگر ریگی به کفشتان نیست از چه هراس دارید اگر فیش نجومی ندارید چرا سر و صدا به راه انداخته‌اید ما حرف و خواسته مردم را می‌گوییم.

خطیب جمعه ورزقان ادامه داد: مسئولان مس باید با مردم ورزقان رودررو بوده و در خصوص فیش‌های نجومی و پاداش اخیر شفاف‌سازی کرده و جوابگو باشند.

وی شفاف‌سازی پاداش‌ 7 میلیارد و 500 میلیون ریالی هیات مدیره شرکت مس سونگون و فیش‌های حقوق مدیران ارشد این شرکت را که از ثروت‌های عمومی جامعه استفاده می‌کنند خواسته مردم ورزقان و استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

مهدوی گفت: سالانه 8 هزار میلیارد ریال درآمد خالص معدن مس سونگون ورزقان از استخراج و تولید کنسانتره مس در شهرستان است که باید از مسئولین شرکت مس پرسید چه مقدار از این درآمد در شهرستان برای کمک به مردم محروم ورزقان هزینه می‌شود.؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت افزود: اقداماتی که دولت در این شهرستان انجام داده قابل بیان و جای تقدیر دارد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت نباید در انتخابات ورود کند، گفت: مسئولان باید با همدلی گره‌گشای کار مردم باشند و از ورود به عرصه انتخابات خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.