قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان عجب‌شیر گفت: با گاز‌رسانی به چهار روستای عجب‌شیر تا پایان سال ۹۶ این شهرستان به شهر سبز تبدیل می‌شود.

 عجب‌شیر به شهر سبز تبدیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سید‌شمس‌الدین مراثی در مراسم گازرسانی به روستای هرگلان و طرح‌های خدمالتی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: با گاز‌رسانی به چهار روستای عجب‌شیر تا پایان سال 96 این شهرستان به شهر سبز تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای هرگلان با 32 هزار متر شبکه‌گذاری و با اعتبار 60 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با بهره‌برداری از گاز این روستاها بیش از 87 درصد روستاهای شهرستان عجب‌شیر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه چهار روستای باقی مانده شهرستان عجب‌شیر در مرحله انتخاب پیمانکار است، افزود: این روستاها شامل «بارازلو» و «آلمالو»، «ینگجه» و «قوزلوجه» در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد و شهرستان از لحاظ پوشش به شهر سبز تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر در افتتاح طرح هادی روستای ینگجه نیز افزود: این طرح به طول 350 متر و با اجرای 700 متر کانیو و پیاده ‌وسازی 530 متری و زیرسازی و دیوار سنگی به طول یک هزار و 800  متر با هزینه 3میلیارد و 180 میلیون ریال که تعداد 223 خانوار و 768 نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند.

براساس این گزارش، این طرح‌ها شامل طرح هادی روستای ینگجه به طول 350 متر و با اعتبار 3 میلیارد و 180 میلیون ریال و افتتاح گازرسانی به روستای هرگلان با اعتبار 6 میلیارد ریال با 32 هزار متر شبکه‌گذاری شده و ساختمان دهیاری روستای هرگلان در مساحت 400 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.