مسئولان باشگاه پرسپولیس در سفر به شیراز سعی در جلب رضایت برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت رامین رضائیان را داشته اند.

مذاکره با برانکو در شیراز برای بازگشت رضائیان

به گزارش قدس آنلاین، جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اظهار پشیمانی رامین رضائیان برای بازگشت به پرسپولیس و اینکه این بازیکن اعلام کرده حتی حاضر است قرارداد سفید امضا کند، گفت: باشگاه پرسپولیس حرمت دارد. متاسفانه بعضی از این بچه‌ها نمی‌دانند باشگاه پرسپولیس چه بوده است.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ ایران هستند و یک بازیکن به صرف خوب بودن از نظر فنی، نمی‌تواند در این دو تیم بازی کند. بازیکنان باید شخصیت بازی در پرسپولیس را داشته باشند و شرایط برای حضورشان در این تیم فراهم شود.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در سفر به شیراز با برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت رضائیان صحبت شد؟ گفت: بله، در این سفر با برانکو صحبت شد. به هر حال این بازیکنان باید هدایت شوند و بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. قطعا بازیکنی که با حضور در پرسپولیس «یک شبه راه صد ساله را می‌رود» به این باشگاه شخصیت نمی‌دهد بلکه باشگاه به او شخصیت می‌دهد.

کاشانی در پاسخ به این سئوال که آیا برانکو راضی به بازگشت رضائیان شده است یا خیر؟ تاکید کرد: ان شاءالله که برانکو راضی می‌شود.

وی همچنین درباره وضعیت پرونده حقوقی ژوزه مانوئل و اینکه محمد رویانیان می‌گوید کم کاری مدیران بعد از وی باعث سنگین شدن این پرونده شده است، گفت: کمیته حقوقی ما فعالیت مستمری دارد و این موضوع را پیگیری می‌کند. ما زیاد به این مسائل و صحبتها توجه نمی‌کنیم. قطعا هر مدیری آمده، دوست داشته منشا خدمات باشد. مسائل حقوقی از جمله مسائل مهمی است که باید هنگام عقد قرارداد بخصوص با بازیکنان و مربیان خارجی به آن توجه زیادی داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.