حجت‌الاسلام موسوی لارگانی گفت: متأسفانه هیچدام از شعارهای دولت تاکنون عملی نشد و کماکان ملت در انتظار تحقق این شعارها هستند.

ملت در انتظار تحقق شعارهای رئیس‌جمهور/ چرا ۱۰۰ روزه وضعیت اقتصادی کشورمرتفع نشد؟

به گزارش قدس آنلاین ،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به علمکرد ضعیف دولت در مباحث اقتصادی، اظهار کرد: روحانی در شعارهای انتخاباتی خود و پس از نشستن در کرسی ریاست جمهوری، حرف از حل بحران اقتصادی کشور می‌زد و اینکه 100 روزه وضعیت اقتصادی را مرتفع می‌کند اما متأسفانه هیچدام از شعارهای اقتصادی دولت تاکنون عملی نشد و کماکان ملت در انتظار تحقق این شعارها هستند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نزدیک به چهار سال از عمر دولت گذشت و هیچ اتفاق موثری در کشور رخ نداد، گفت: ما هیچ تغییر جدی در زمینه اقتصادی از سوی دولت شاهد نبوده‌ایم. دولت فقط توانسته تا حدودی تورم را کنترل کند.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با یادآوری اینکه دولت می گوید تورم کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: اکثر قریب به اتفاق مردم ما کاهش تورم را این می‌دانند که مایحتاج اولیه خود را به راحتی خرید کنند و در سر سفره خود ثمره این کاهش را ببیند که متأسفانه این‌گونه نیست.

وی افزود: در مسائل فرهنگی هم دولت ضعف‌های زیادی دارد. مسیری که در حوزه فرهنگ انتخاب شده، مسیرمشخصی نیست. بنابراین آنچه که ملموس و آشکار است این که دولت عملکردی ضعیف در حوزه اقتصادی داشت و در حال حاضر هم به خاطر انتخابات سال 96 بصورت محافظه‌کارانه کار را پیش می‌برد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: دولت بداند که مردم فهیم ما، شعارهای آنان را با عملکردشان خواهند سنجید و این حرکت محافظه‌کارانه به ضرر خود دولت است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.