قدس آنلاین: فرماندار مشهد از برگزاری جشن خودکفایی گندم در مشهد خبر داد و گفت: جشن خودکفایی گندم هفته آینده در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری جشن خودکفایی گندم در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رضا منصوری ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه واحد بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی مشهد، اظهار داشت: در ایام هفته دولت بیش از 10 هزار پروژه در کشور، 1100 پروژه در استان و 100 پروژه در مشهد به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برجام برخلاف اظهارنظر برخی افراد برای ایران مزایایی داشته است، افزود: وام بانک توسعه اسلامی به علت تحریم‌های ظالمانه علیه ایران داده نشد که پس از برجام این مشکل برطرف شد.

فرماندار مشهد به شعار اقدامات صورت گرفته در رابطه با شعار سال، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال بر محور اقدام و عمل و در موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید کردند که این برنامه در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت و سیاست‌های دولت در توجه ویژه بر شرکت‌های دانش بنیان است که اگر این شرکت‌ها حمایت و تقویت شوند اقتصاد ایران پویا می‌شود.

منصوری از برگزاری جشن خودکفایی گندم در مشهد خبر داد و گفت: جشن خودکفایی گندم هفته آینده در مشهد برگزار می‌شود و امروزه بیش از 11 میلیون تن تولید گندم در مشهد داریم و در حال حاضر ذخیره سازی خوبی در بخش گندم داریم که تأمین کننده نیاز 18 ماهه کشور و 20 ساله استان است.

وی بیان کرد: طرح سلامت یکی از طرح‌های مؤفق پس از انقلاب در حوزه سلامت بود که در دولت تدبیر و امید متحول شد.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است، بیان کرد: جلسات مستمر شورای تأمین امنیت در 4 سطح کشوری به ریاست رئیس جمهور، استانی به ریاست استاندار، شهری به ریاست فرماندار و بخشی به ریاست بخشدار برگزار می‌شود و ایران به لطف الهی، عنایات خاص امام رضا(ع) و سربازان گمنام امام زمان(عج) که در چند مرحله متجاوزان را به هلاکت رساندند امن‌ترین کشور منطقه و جهان است.

منصوری گفت: 3.5 میلیون نفر جمعیت مشهد است که 1.2 میلیون نفر آن حاشیه‌نشین هستند و در طول سال میزبان 30 میلیون زائر داخلی و خارجی هستیم و تلاشمان ارائه خدمتی شایسته و در خور شأن زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: دولت انتقاد پذیر است، اما این انتقادها باید منصفانه و سازنده باشد و صحبت‌های تخریب کننده به صلاح نظام و کشور نیست.

فرماندار مشهد با بیان اینکه قطار انقلاب هیچگاه متوقف نخواهد شد، خاطرنشان کرد: قطار انقلاب که توسط امام خمینی(ره) به حرکت درآمد امروزه سبب کسب افتخارات زیادی برای ایران در سطح قاره، منطقه و جهان شده است و این قطار با راهنمایی مقام معظم رهبری و تلاش خادمان ملت همچنان در مسیر پیشرفت و مؤفقیت حرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.