نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعات دقیقی در خصوص میادین نفتی در قراردادهای IPC در اختیار نمایندگان قرار داده نشده، گفت: ایرادات وارده از سوی رهبر انقلاب به قراردادهای نفتی ایراداتی کاملا فنی است و باید مرتفع شود.

اطلاعات دقیقی از میادین موردنظر در قراردادهای جدید نفتی در اختیار نمایندگان نیست/ تاکید بر رفع ایرادات رهبر انقلاب به قراردادهای جدید نفتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ایرادات وارده از سوی مقام معظم رهبری به الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: ایرادات وارده از سوی مقام معظم رهبری به قراردادهای جدید نفتی ایراداتی کاملا فنی و کارشناسی است و باید این نواقص در این قراردادها برطرف شود.

وی افزود: در ارتباط با میادینی که قراردادهای جدید نفتی برای آنها بسته شده اطلاعات دقیقی در خصوص این میادین نفتی به نمایندگان داده نشده و نمایندگان اطلاعات مبهمی در خصوص این میادین در اختیار دارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ارتباط با محاسبات مربوط به میادین نفتی و شیوه ارزیابی سود همانطور که طرف خارجی باید سود کند ما نیز باید سود ببریم و اطلاعات دقیقی در خصوص این محاسبات در اختیار نمایندگان نیست.

ساری در پایان خاطرنشان کرد: من با اصل قرارداد برای بهره‌برداری از میادین نفتی مخالفتی ندارم اما آنچه که مورد تاکید است این است که ایرادات و اشکالات این قراردادها باید رفع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.