قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۲۰ تن برنج تقلبی و غیربهداشتی به ارزش چهار میلیارد ریال از یک انبار کالا خبر داد.

کشف ۱۲۰ تن برنج تقلبی در مراغه/ کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سهراب رحیم‌زاده اظهار داشت: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ،کنترل واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند فردی که اقدام به فروش و نگهداری انواع برنج تقلبی با برندهای مختلف می کرد، را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود:اکیپ بازرسان مشترک نیروی انتظامی، اداره صنعت و معدن و تجارت ،دانشکده علوم پرشکی و نماینده تعزیرات حکومتی به انبار نامبرده عزیمت و پس از هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراغه نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند.

فرمانده انتظامی مراغه اظهارداشت: در بازرسی ازانبار مذکور، یکصد و 20 تن انواع برنج تقلبی و غیربهداشتی کشف شد.

 رحیم زاده ارزش ریالی این محموله را چهار میلیارد ریال اعلام کرد و از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی یا تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

100 هزار نخ سیگار قاچاق در مراغه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 100 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیون ریال خبر داد.

رحیم‌زاده گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و نظارت و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه مشکوک و دستور توقیف دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها 100 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و خودروها را به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی سیگارهای کشف شده 20 میلیون ریال می باشد، افزود:‌ دو نفر متهم در این راستا دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از خانواده‌ها و شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و قاچاق مواد دخانی را با پلیس 110 در میان بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.