معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش گفت: دشمن از طریق پروژه نفوذ به دنبال ایجاد بحران در حوزه‌های اساسی، مشروعیت، مشارکت و تغییر در ارزش‌های معنوی و مادی یک ملت است.

دشمن از طریق «نفوذ» به دنبال ایجاد «بحران مشروعیت» است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاحیه دوره‌های 27 و 28 دانشجویان حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت بصیرت و شهود قلبی در میان ملت ها، اظهار داشت: آنچه که امروز ملتهای مسلمان جهت بیداری و مقابله با توطئه دشمنان بویژه در منطقه غرب آسیا به آن نیازمند هستند مسئله بصیرت و بصیرت افزایی است.
وی با بیان اینکه ملتهایی که بصیرت ندارند در واقع خودشان هزینه حضور و دخالت بیگانگان را در امور داخلی کشورشان می پردازند تصریح کرد: بدون تردید پروژه نفوذ زمانی محقق خواهد شد که بصیرت وجود نداشته باشد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش ادامه داد: دشمن از طریق پروژه نفوذ به دنبال ایجاد بحران در حوزه های اساسی، مشروعیت، مشارکت و تغییر در ارزشهای معنوی و مادی یک ملت است. و بی بصیرتی بسترهای نفوذ را فراهم می کند.
وی افزود: پروژه نفوذ می‌تواند رویکرد تامین کننده منافع دشمن را در بدنه یک کشور ایجاد کند.
امیر دادرس در پایان با اشاره به اهمیت ولایتمداری در مکتب تشیع گفت: از دیدگاه امام صادق (ع) ولایت کلید ارکان نظام اسلامی عنوان شده است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.