با توجه به اختیارات وزیر راه و شهرسازی حضور آخوندی در پردیس می‌تواند روند تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر این شهر را تسریع کند.

 تسریع تکمیل مسکن مهر با حضور آخوندی در پردیس

به گزارش قدس آنلاين به نقل از تسنيم، قرار است امروز بخشی از واحدهای مسکن مهر پردیس در فاز 3 افتتاح و تحویل متقاضیان این طرح شود. از روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این واحدها مطرح شده است.

یکی از معضلاتی که واحدهای مسکن مهر پردیس با آن مواجه هستند، کمبود منابع مالی است. مسئله‌ای که شاید دلیل اصلی آن دیر شروع شدن مسکن مهر این شهر باشد که با تحریم کشور و افزایش قیمت‌ نهاده‌های ساختمانی همزمان شد. این موضوع باعث شد تا قیمت ساخت واحدهای مسکن مهر طی دو مرحله در دولت قبل و یک مرحله در دولت یازدهم افزایش یابد.

اما با این حال طی سه سال اخیر واحدهای مسکن مهر پردیس آنطور که باید تکمیل و تحویل نشده، بی شک عدم همراهی مردم در تکمیل آورده خود نیز در این روند تاثیرگذار بوده است.

در شرایطی که طی ماه‌های اخیر ساخت و ساز و تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهر جان دوباره‌ای گرفته و بخشی از واحدها افتتاح و در حال تحویل است که حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح فردا می‌تواند روند مختومه کردن پرونده مسکن مهر را تسریع کند.

گرچه تا امروز به گواه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، آخوندی تمام تلاش خود را برای تکمیل واحدهای مسکن مهر به کار بسته، اما وزیر راه با حضور در پردیس می‌تواند از اختیاراتی که دارد  بخش عمده‌ای از مشکلات عدیده پُرحاشیه‌ترین پروژه‌های مسکن مهر را برطرف کند.

البته همه این‌ها به آمدن وزیر به شهر پردیس در هفتمین روز شهریور 95 بستگی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.