قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نظارت جدی بر تمامی آموزشگاه‌های رانندگی سطح استان داریم تا گواهی مهارت بدهند و مجوز آموزشگاه‌های متخلف باطل و دفاترشان پلمپ شد.

مجوز آموزشگاه‌های رانندگی متخلف باطل شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در مراسم افتتاح پلیس راه کنارگذرشمالی، اظهار داشت: نام ایران در سطح جهان با اقتدار مطرح بوده و می‌درخشد و این کشور در رده‌های و جایگاه‌های مختلف شهید تقدیم کرده تا به این جایگاه رسیده و همه ما باید ضمن پاسداری از خون پاک شهدای والامقام با تمام توان در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی افزود: در 5 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود 100 نفر کاهش کشته در استان داشتیم، هرچند که خوب بوده اما ایده‌آلمان این است که تلفات جانی نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه عمده‌ترین تصادفات مربوط به واژگونی بوده است، خاطرنشان کرد: این حوادث بیشتر در دو محور نیشابور و نیشابور-مشهد به وقوع پیوسته است که اکثر آنها در نزدیکی مقصد بوده که رانندگان دچار خواب‌آلودگی شدند و اگر نسبت به افزایش استراحت‌گاه‎های جاده‌ای اقدام شود ثمره مثبتی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای استان خواهیم داشت.

امیری‌مقدم تصریح کرد: در جوار امام رضا(ع) مسئولیت سنگینی داریم و تلفات جسمی و جانی در کنار ناراحتی‌ای که ایجاد می‌کند هزینه‌های زیادی تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌شود، تأکید کرد: حضور پلیس در جاده‌ها ضرورت دارد و هرکسی که دستکاری در پلاک ماشینش بکند پلاکش باطل شده و خودرواش متوقف می‌شود و با فرد متخلف نیز طبق قانون برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پلمپ و ابطال مجوز آموزشگاه‌های رانندگی متخلف در سطح استان خبر داد و گفت: نظارت جدی بر تمامی آموزشگاه‌های رانندگی سطح استان داریم تا گواهی مهارت بدهند نه گواهی قبرستان و در این رابطه چند آموزشگاهی که تنها به فکر منافع مادی بودند مجوزشان باطل و دفاترشان پلمپ شد و باید در هرحرفه و کاری که فعال هستیم خدمتی شایسته و صادقانه به مردم داشته باشیم.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان جاده‌ای به کندی انجام می شود که نیازمند حمایت مسئولان امر است، گفت: 10 درصد جاده‌های کشور در خراسان رضوی است و بخش زیادی از جاده‌های اصلی و فرعی استان استاندارد شدند و در تلاش هستیم تا با حمایت مسئولان امر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.