معاون پارلمانی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جامعه اسلامی برپا شدن اقتصاد دینی یک موضوع مهم بوده که اقتصاد مقاومتی تمام شاخصه های دینی را با خود داشته و علاوه براین زمینه های عزت مندی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کند.

اقتصاد مقاومتی زمینه عزت مندی کشور را فراهم می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هفدهمین اجلاس سراسری سالانه بسیج اساتید، ستار هدایتخواه در آستانه برگزاری اجلاس هفدهم طی گفت وگویی اظهار کرد:اخلاص در جامعه،مهم ترین شرطی است که برای نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی مورد نیاز است.

وی ادامه داد :در وضعیت کنونی یکی از مهم ترین ودرایتمندانه ترین نقشه های راه را مقام معظم رهبری با توجه به توانمندی داخلی بیان کرده وآن را از تمام آحاد جامعه خواسته اند که همان "اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل است"اما باید زمینه های اقدام عملی در این حوزه را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار دنبال تغییر ساختار وماهیت جمهوری اسلامی ایران با نفوذ در سیاست ،اقتصاد وفرهنگ و... است،بیان کرد:ما باید با بصیرت،اقتصاد مقاومتی،اصلاح الگوی مصرف و .. بتوانیم این نقشه ونفوذ را خنثی کنیم. عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،دانش رامقدمه و لازمه اصلی علم دانست و خاطرنشان کرد :در حوزه علم،هیچ قشری بهتر از اساتید فرهیخته دانشگاهی نمی توانند کمک دهنده باشند وبا توجه به اینکه در اکثر جامعه اساتید ایرانی تعهدیکی از شاخصه های اصلی رفتاری است می توان روی این ظرفیت به صورت مضاعف حساب باز کرد.

هدایتخواه افزود:در میان جامعه فرهیختگان کشور ،بسیج اساتید با سابقه ای بسیار طولانی وکارنامه درخشان ،یک ظرفیت بزرگ علمی است که می تواند به مسئولان کشور در حوزه نهادینه کردن مطالبات رهبری یاری رساند.

وی ادامه داد:علاوه بر اینکه اخلاص عمل و رفتار انقلابی از ویژگی های اصلی اعضای این سازمان به حساب می آید.

نماینده پیشین مجلس از حوزه بویر احمد ودنا با تاکید براینکه رسیدن به قدرت برتر وظیفه ای است که بنیانگذار انقلاب (ره) برعهده مردم و نظام گذاشته بیان کرد:به همین علت همه باید به سهم خود برای رسیدن به عزت ومقدرات این نظام مقدس تلاش کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.