نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: در ۷۰ درصد موارد کار نمایندگان در مجلس اصلاح قوانین قبلی است.

 کار نمایندگان، اصلاح قوانین قبلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 7شهریور) در نطق میان دستور خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: عملکرد سالهای گذشته مجلس بیانگر آن است که ما نمایندگان در برخورد با مشکلات و ارائه راه‌حل برون‌رفت از گرانی، بیکاری، اعتیاد و همچنین در حوزه نظارت و جلوگیری از رانت‌خاری و سوءاستفاده‌های کلان اقتصادی موفق نبوده‌ایم.

وی به نتایج قوانین مصوب در سه دوره قبل مجلس اشاره کرد و گفت: 70 درصد موارد کار نمایندگان در مجلس اصلاح قوانین قبلی است.

نماینده مردم شهریار با اشاره به مصوبه مجلس برای اخذ 9درصد مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: این مالیات تولید و صنعت کشور را فلج کرده است و دلالهای بی‌شناسنامه و واسطه‌گر را به نان و نوا رسانده است.

محمودی شاه‌نشین تصریح کرد: برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کشور نتوانسته به درصد مطلوب اهداف خود دست یابد و چشم اندازها در حد آرزو باقی مانده است.

وی با بیان اینکه قانون رفع موانع تولید راه به جایی نبرده است، گفت: وزیر صنایع و معادن می‌گوید حریف بانکها نمی‌شویم. بانکها در این سالهای اخیر پروارتر شده‌اند که نماد آن در خرید ساختمانهای مجلل مشخص است و متأسفانه شاهد فروش داشته‌های صنعتگران هستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنان با ترویج فساد اخلاقی، ترویج اعتیاد، طلاق و تعطیلی کسب و کار به جنگ ایران اسلامی آمده‌اند، تصریح کرد: غفلت و سستی ما ننگی خواهد بود که در حافظه تاریخ باقی می‌ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.