سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر درگیری اش با سرمربی این تیم را تکذیب کرد.

تکذیب درگیری سرپرست باشگاه پرسپولیس با برانکو!

به گزارش قدس آنلاین،‌علی اکبر طاهری درباره بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس و درگیری اش با برانکو به سئوالات پاسخ داد:

* هنوز هم صحبت از این مطرح می‌شود برانکو علاقه‌ای به حضور رضاییان ندارد و حتی گفته می شود شما و برانکو در جلسه روز گذشته با یکدیگر جدل کرده‌اید.

- از من نخواهید جوابی به این سوالات بدهم. به من چه ارتباطی دارد چه چیزی گفته می شود. من جواب سوالاتی را می‌دهم که به خودم ربط دارد و نه حرف‌های دیگران.

* خب جواب ما را بدهید که آیا واقعا روز گذشته شما و برانکو با هم درگیری لفظی داشته‌اید؟

- این چه حرفی است که می‌زنید؟ مگر می‌شود ما با هم جدل داشته باشیم؟ برانکو یک شخصیت بزرگ است که با او هیچ گاه در این گونه محیط‌‌ ها وارد نشده‌ام و هر چه انجام شده با هماهنگی بین ما دو نفر بوده است. من برانکو را قبول دارم و نظراتش برایم محترم است که آن را رعایت می‌کنم.

* با این همه شنیده می‌شود که برانکو هنوز راضی به بازگشت رضاییان نیست و با فشار باشگاه حاضر شده تا این بازیکن را در خدمت بگیرد.

- این سوال اصلا درست نیست. ما راجع به انسان‌ها و اخلاقیات انسانی حرف می‌زنیم. یعنی چه که با فشار یک بازیکن جذب می‌شود؟ ما انسان‌ها یکسری روحیات داریم که باید درباره آن حرف بزنیم. تاکید می‌کنم که هر تصمیمی در باشگاه پرسپولیس گرفته می‌شود با خرد جمعی است و هیچ فشاری برای بازگشت رضاییان به برانکو وارد نشده است. از شما می‌خواهم این موضوع را برجسته کنید تا این حرف و حدیث‌ها تمام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.