نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومه» حزب‌الله گفت که مقاومت لبنان امروز تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده و کسی نمی‌تواند به آن تعرض کند.

مقاومت لبنان تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «علی المقداد» عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومه» و نماینده پارلمان لبنان گفت که کسی نمی‌تواند به حزب الله زورگویی کند.

به گزارش وبگاه خبری «العهد» لبنان، المقداد که در مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: «مقاومت لبنان امروز به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شده و باید برای آن حساب باز کرد؛ دیگر کسی نه می‌تواند به آن معترض شود و نه به سلاح مقاومت».

وی با بیان اینکه هر کسی که به فکر تعرض به حزب الله باشد شکست خواهد خورد، بیان داشت: «بیایید در این کشور (لبنان) که برای حمایت آن از جان و مال خود گذشته‌ایم، با همزیستی زندگی و با عقل حکومت کنیم و دروغگویی و دشمنی دیگر بس است».

این نماینده افزود: آیا برخی فراموش کرده‌اند که دشمنی به نام اسرائیل وجود دارد یا آنکه با سیاست این دشمن مماشات می‌کنند؟ و یا فراموش کرده‌اند که دشمن تکفیری شب و روز در کمین لبنان نشسته یا اینکه این افراد خود جزئی از تکفیری‌ها هستند؟»

المقداد تأکید کرد: «مسلمانان و مسیحیان لبنان هرگز این تفکر تکفیری و این سیاستی را که با اسرائیل مماشات می‌کند قبول نخواهند کرد».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.