فرماندار کرمان با اشاره به اینکه از ایجاد واحدهای تولیدی کوچک در روستاها حمایت می‌شود، گفت: نان ده‌زیار به یک برند تبدیل شده که باید در جهت توسعه آن اقدام کرد

دولت به آسایش و رفاه مردم به ویژه در روستاها  تاکید ویژه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم: در حاشیه افتتاح 16 هزار‌ متر‌مربع آسفالت معابر در روستای ده‌زیار کرمان اظهار داشت: نظام اسلامی اقدامات شایسته‌ای در بخش‌های مختلف به مردم داشته است.

وی با اشاره به اینکه با همه تنگناهایی که دشمنان برای نظام به وجود آوردند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، گفت: نظام از ارائه خدمات رفاهی برای مردم کوتاهی نکرده و وارد هر روستایی که می شویم مردم در کمال آرامش و امنیت در حال زندگی هستند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه در تمام روستاها زیرساخت‌های لازم برای زندگی از جمله آب، برق و گاز و راه وجود دارد، افزود: بعضی از روستاها امکاناتشان نزدیک به شهرها است و در شهرستان کرمان بیش از 95‌ درصد جمعیت مردم از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با اشاره به افتتاح 16 هزار متر مربع آسفالت معابر روستای ده‌زیار کرمان با اعتبار 4 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی در هفته دولت تصریح کرد: آسفالت معابر در روستاها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و تا پایان سال نیز بخش دیگری از معابر روستایی آسفالت می‌شود.

توحیدی با بیان اینکه دولت به آسایش و رفاه مردم به ویژه در روستاها  تاکید ویژه دارد، گفت: ماندن مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی از سیاست‌های دولت است که استاندار کرمان نیز بر آن اهتمام دارد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: معیشت مردم و اشتغال جوانان نیز از دغدغه‌های نظام و دولت است و به همین جهت از ایجاد واحد‌های تولیدی کوچک در روستاها حمایت می‌کنیم.

فرماندار کرمان با بیان اینکه روستای ده‌زیار به تولید نان باکیفیت و مرغوب در استان شهرت یافته و بخشی از نان مرکز استان در این روستا تامین می‌شود، تاکید کرد: امروزه نان ده‌زیار به یک برند تبدیل شده و ظرفیت توسعه آن در روستا با ایجاد واحدهای نانوایی  یا موضوعات مرتبط با نان خانگی در این روستا وجود دارد.

وی بیان کرد: همه مسئولان در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند و بر همه روشن است که تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

روستای ده زیار در فاصله 35 کیلومتری شهر کرمان قرار دارد که مدتی پیش از سوی مدیرکل امور بانوآن استانداری کرمان به عنوان یکی از روستاهای پایلوت اقتصاد مقاومتی در استان معرفی و کلاس‌های آموزشی مهارت‌های ده‌گانه زندگی ویژه بانوان در این روستا در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.