معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تبلیغات انتخاباتی هیچکس تاکنون شروع نشده است.

مقیمی: شائبه فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد را رصد می‌کنیم /گروه‌های تروریستی در داخل دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، محمدحسین مقیمی در این باره افزود: شائبه فعالیت های انتخاباتی برخی افراد مانند محمود احمدی نژاد وجود دارد که این موارد را رصد می کنیم.

وی ادامه داد: اگر با موارد دیگری هم روبرو شویم اطلاعات این فعالیت ها را جمع آوری و رسیدگی می کنیم.معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: احمدی نژاد هم یک نفر همانند تمام آحاد ملت و همه مردم است که می توانند در کشور فعالیت سیاسی کنند اما هیچ کس نمی تواند تبلیغات زودهنگام داشته باشد.

مقیمی با بیان این که وزارت کشور مقدمات کار را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای آینده فراهم می کند، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات کشور از اوایل دی ماه فعال می شود و استان ها نیز به صورت رسمی کار انتخاباتی خود را آغاز می کنند.

وی در خصوص تامین امنیت مرزها و رصد تحرکات داعش و گروه های تروریستی در داخل مرزها هم اظهار داشت:براساس اعلام وزیر اطلاعات نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ما بخصوص مرزبانان کاملا مرز کشور را کنترل کرده و انشاء الله مشکل خاصی پیش نمی آید.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: آنهایی که عبور کرده یا در داخل کشور به گروه های تروریستی پیوسته اند شناسایی و دستگیر شده اند، برخی نیز در حال شناسایی و پیگرد قانونی هستند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.