عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چرا عده‌ای به دفاع از امام و نظام در مواجهه با عناصر باقی‌مانده و فایل صوتی منتشرشده آیت‌الله منتظری حرفی نمی‌زنند و موضع نمی‌گیرند.

خباثت جریان نفاق نباید از ذهن ها پاک شود/دفاع از امام راحل، دفاع از کارنامه اسلام و پیامبر(ص) است / شهید رجایی تراز مدیریت اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، محمدحسین صفار هرندی در همایش روز قشر بسیج کارمندی استان قم که ظهر یکشنبه (امروز) در سالن همایش دفتر تبلیغات قم برگزار شد طی سخنانی به هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر اشاره و با بیان اینکه این ایام یادآور خاطرات تلخ و شیرین است بیان کرد: رجایی و باهنر یادآور دولتمردانی هستند که در سیاست کشور ما درخشیدند و عملکرد آن‌ها می‌تواند به‌عنوان تابلویی پیش چشمان کسانی باشد که دنبال احقاق حق هستند.

وی با بیان اینکه شهید رجایی جلوه‌ای از حکومت علوی را پیاده کرد، ادامه داد: رجایی و باهنر تصویر حکومت و حاکم را که از قبل از انقلاب در ذهن مردم بود تغییر دادند و ای کاش فرصت بیشتری پیدا می‌کردند تا ارزش‌هایی که به آن پایبند بودند را تثبیت کنند.

صفارهرندی در ادامه تأکید کرد: تلخی این ماجرا نیز در این است که جریان خبیث منافقین آنها را از ما گرفتند و این خباثت‌ها نباید از ذهن مردم برود.

منافقین ۱۷ هزار ترور را در کارنامه دارند

وی با اشاره به اینکه منافقین در کارنامه فساد و خباثت خود ۱۷ هزار ترور را ثبت کرده‌اند، بیان داشت: نجاست و خباثت جریان نفاق با هیچ بهانه‌ای توجیه نمی‌شود و هر کس هم دهان خود را برای تطهیر این افراد آلوده کند دهان خودش را به نجاست آلوده است و هیچ تأثیری نیز بر تباهی و فساد منافقین ندارد.

مشاوره فرهنگی فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به عملیات فروغ جاویدان که در آن منافقین به کشور حمله کرده و قصد براندازی نظام را داشتند، ابراز کرد: خباثت این گروه بیش از پیش برای مردم روشن شد و امروز آمریکا بقایای به جا مانده از گروه منافقین را مانند گربه‌ای به دندان گرفته و از این مکان به مکان دیگر منتقل می‌کند.

انتشار فایل صوتی انتقام از امام راحل بود

وی در ادامه با اشاره به لانه گزینی گروه منافقین در بیوت یکی از مراجع و حرکت بیت وی برای انتقام‌گیری از امام، به انتشار فایل صوتی اخیر آیت‌الله منتظری اشاره و بیان داشت: برخی به‌دنبال بهره‌برداری از این فایل صوتی بودند اما باید بدانند که نمی‌توانند با هیچ اقدامی کینه مردم نسبت به این گروه را از بین ببرند بلکه کینه مردم بیشتر هم می‌شود و منافقین افرادی بودند که حکم خدا در موردشان اجرا شده است.

صفار هرندی به برخی از اقدامات منافقین در ترور افراد عادی و معمولی اشاره کرد و گفت: ترورهای منافقین تنها معطوف به شهید بهشتی و یارانش، رجایی و باهنر و شهدای محراب و ... نبود بلکه آن‌ها افراد معمولی کوچه و بازار را نیز ترور می‌کردند تا جایی که ۱۷ هزار ترور توسط این گروه در کشور صورت گرفت.

جنایت منافقین فراموش نمی‌شود

وی با تأکید بر اینکه، فردی که در مقام دفاع از منافقین باشد خود را رسوا کرده است، ادامه داد: تاریخ منافقین را رسوا کرده است اما عده‌ای امروز فکر می‌کنند که با گذشت زمان همه چیز به فراموشی سپرده شده و نسل امروز جنایت‌های منافقین را فراموش کرده‌اند اما باید گفت که منافقین مصداق داعش شکل گرفته در عصر کنونی هستند که مردم را سر می‌برند و افراد بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

وی تأکید کرد: چه کرد این جریان نفاق در بیت قائم‌مقام رهبری که امام به‌عنوان تکلیف الهی در دو ماه آخر عمر کارنامه این جریان فاسد را بستند اما امروز عده‌ای معرکه‌گیر به دنبال این هستند تا ذهن را به خود مشغول کنند.

صفار هرندی افزود: در حال حاضر این نقد نیز وارد است که چرا عده‌ای به دفاع از امام و نظام در مواجه با عناصر باقی مانده حرفی نمی‌زنند و چرا موضعی نگرفته‌اند البته برخی با تأخیر حرف‌هایی زده‌اند که این هم مغتنم است.

وی تأکید کرد: سخن گفتن در این زمینه نه تنها دفاع از امام راحل بلکه دفاع از پیامبر(ص) و کارنامه اسلام است زیرا در آن زمان نیز در مواجه با چنین مسئله مشابهی اقدام مشابه صورت گرفت.

ماجرای دست‌بوسی احمدی‌نژاد

صفار هرندی با اشاره به جریان تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری شهید رجایی که در آن ایشان دست امام را بوسیدند، گفت: در دوره اول انتخاب احمدی‌نژاد ایشان گفتند که می‌خواهند چنین اقدامی را انجام دهند و ما به‌عنوان مشاوران به ایشان گفتیم که اقدامی مناسب است و حتی احمدی‌نژاد گفت برخی می‌گویند این اقدام «ریا» است اما ما تأکید کردیم بدون توجه به این حرف‌ها چنین عملی را انجام دهند.

وی ادامه داد: اما نمی‌دانم چه آفتی به جان این تفکر افتاد که در دور دوم ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد چنین عملی را تکرار نکرد و این آفتی است که گریبان سیاست‌ورزی را در کشور ما گرفته است.

حقوق نجومی به دلار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی از ویژگی‌های شهید رجایی، باور ایشان به اسلام و مردم‌گرایی و عمل برای مردم را از جمله این موارد نام برد و گفت: این در حالی است که وقتی امروز یکی از افرادی که حقوق نجومی دریافت می‌کند در پاسخ به خبرنگار از آنها می‌خواهد که دستگاههای ضبط صدا را خاموش کنند و سپس این‌گونه می‌گوید که این حقوق‌ها حق واقعی ما نیست و حق واقعی ما حقوق‌هایی است که به دلار به همتراز ما در سایر کشورها داده می‌شود و این در حالی است که شهید رجایی مقداری از حقوق دریافتی خود را کم کرد.

وی ادامه داد: با آمدن سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت ما در برابر این افراد سر تعظیم فرود می‌آوریم و بزرگداشت برگزار می‌کنیم اما آنچه مهم است این است که باید آیین‌مان را با رجایی و باهنر تطبیق دهیم.

صفار هرندی به انتشار تصویر کودک سوری که در زیر آوار مانده بود اشاره کرد و گفت: آنجایی که این جماعت سر کودک سوری را می‌بریدند این افراد کجا بودند که حال تصویر این کودک را منتشر کرده و می‌گویند این حاصل حملات سوریه و روسیه است.

اقدامات برخی از رسانه‌های موجب سرافکندگی است

وی با انتقاد از برخی از رسانه‌های کشور با اشاره به اینکه اقدامات برخی از رسانه‌ها موجب سرافکندگی می‌شود، گفت: این مطلب در جایی است که برخی از رسانه‌های داخل همسو با جریان رسانه‌ای غرب تصویر کودک سوری را تابلو می‌کنند اما در برابر جنایات داعش و هم پیمانان آن مانند آمریکا زبانشان بند و دستانشان به کار نمی‌رود.

مشاوره فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به کشورهای همپیمان ایران، گفت: برخی از مواقع تعدادی از رسانه‌های داخلی اقداماتی را که در برخی از کشورهای هم پیمان ما انجام می‌شود زیر ذره بین تخریب روشنفکری بی‌مسئولیت می‌برند اما سعی می‌کنند از جنایتکارترین کشورها یک چهره ترمیم شده به نمایش بگذارند آیا نباید از این اقدامات شرم کرد؟

برخی برای کشته شدگان ۱۱ سپتامبر سیاه پوش شدند

وی به موضوع دفن شهدای گمنام در برخی از اماکن و دانشگاه‌های اشاره و به مخالفت برخی از افراد با این موضوع به بهانه مرده پرستی اشاره کرد و گفت: همین افراد که هنگام دفن شهدای گمنام دچار عصبیت جاهلی برانگیخته شده، توسط شیاطین می‌شوند برای افرادی که در حادثه یازده سپتامبر زیر آوار مانده‌اند و کیلومترها با آن‌ها فاصله داشته و هیچ‌گونه قرابتی ندارند شمع روشن کرده و لباس سیاه می‌پوشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.