عضو کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین حقوق ۲ سال آخر خدمت در نشست کمیسیون به تصویب رسید.

محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین حقوق ۲ سال آخر خدمت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج و عضو کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلانمی با اشاره به تشکیل جلسه این کمیته به میزبانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: در پاسخ به دغدغه ماه‌های اخیر بسیاری از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در این جلسه مصوب شد محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین حقوق 2 سال آخر خدمت اصلاح و به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

وی افزود: در این جلسه که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، تصمیمات خوبی در راستای اصلاح بخش‌هایی از لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه اتخاذ شد، علاوه بر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس بیمه سلامت، رئیس سازمان بهزیستی کشور و تنی چند از مدیران عالی رتبه کشوری در این جلسه حضور داشتند.

فرشادان با اشاره به دغدغه کارکنان دولت در ارتباط با بخشی از لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین حقوق 5 سال آخر خدمت، تصریح کرد: در جلسه امروز در ارتباط با این بند، اصلاحاتی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با حضور وزیر و مدیران وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصوب شد محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین حقوق 2 سال آخر خدمت اصلاح و به کمیسیون تلفیق ارائه شود تا بدین وسیله دغدغه ماه‌های اخیر بسیاری از کارکنان دستگاه‌های اجرایی به خصوص افراد در شرف بازنشستگی برطرف شود.

این عضو کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان با بیان اینکه تمام تلاش و سعی خود را به کار خواهیم بست تا مصوبه پیشنهادی در کمیسیون تلفیق نیز به تصویب نهایی برسد، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها از این اصلاحیه، تدابیر خوبی اندیشه شده که در مواقع لزوم از طریق سیستم‌های نظارتی اجرایی می‌شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.