مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی افتتاح شد.

افتتاح مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی

به گزارش قدس آنلاين به نقل از مهر، علی یزدانی در مراسم امضای تفاهمه نامه همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با سازمان صنایع کوچک کره جنوبی، اظهار داشت: امروز مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی افتتاح شد که انتقال دانش و برقراری تماس میان بنگاه های ایران و کره جنوبی از اهداف ایجاد این مرکز بوده است.

وی با بیان اینکه با انتقال دانش فنی، تعاملات میان دو کشور به خصوص بنگاه های سرعت می گیرد، افزود: امیدواریم با تعاملات که میان دو کشور وجود دارد، شاهد رشد و حرکت صنایع کوچک کشور خودمان باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه حجم تجارت میان ایران و کره حدود ۵ میلیارد دلار است، اظهار داشت: هدف گیر ی دو کشور این است که حجم این تبادلات را در ۱۰ سال آینده به رقم ۲۵ میلیارد دلار برسانند.

یزدانی با بیان اینکه کشور کره جنوبی قبل و بعد از برجام همکاری خوبی با ایران داشته است، گفت: امیدواریم با افتتاح مرکز تبادلات فناوری میان دو کشور، شاد توسعه شرکت های کوچک در ایران و انتقال دانش فنی به کشور باشیم.

همچنین در این مراسم  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کره جنوبی با بیان اینکه کشور کره از شرکت های ایرانی و کره ای که قصد صادرات به کشورهای همسایه ایران را داشته باشند در زمینه هزینه‌های بازاریابی حمایت می‌کند، گفت: همچنین ما در زمینه  آموزش هم آمادگی خود را برای آموزش کارمندان و کارگران اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه قانون و شرایط کاری در هر دو کشور حاضریم که همکاری داشته و قوانین را اصلاح کنیم، گفت: حمایت از پژوهش و آموزش و انتقال دانش و فناوری از دیگر اقداماتی است که ما با همکاری ایران انجام می‌دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.