قدس آنلاین- اراک- احمد مختاری: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این راستا توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند نقش محوری و مهم داشته باشد.

مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سورنا ستاری روز دوشنبه در سفر یک روزه به استان مرکزی به مناسبت هفته دولت در آیین استقبال در اراک در جمع خبرنگاران افزود: بیش از ۲۶۰۰ شرکت دانش بنیان به عنوان یکی از محورهای مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند.

وی بیان کرد: درآمد سالانه این شرکت ها ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

ستاری ادامه داد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود تاکنون تمهیدات بسیار ارزشمندی برای تقویت شرکت های دانش بنیان داشته است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: در دیدار هفته گذشته با رهبر معظم انقلاب، راهبردهای تخصصی، علمی و فنی به مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان ارایه دادند که همه این راهبردها سرلوحه امور معاونت فنی و پژوهشی رییس جمهوری قرار گرفته است.

وی گفت: استان مرکزی با وجود برخورداری از شمار قابل ملاحظه واحدهای صنعتی در صورت توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از فنون و علوم روز دنیا در بخش صنعت می تواند به عنوان استان پیشرو باشد و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گوید و اهداف اقتصاد مقاومتی را به شکل عملی و اصولی محقق کند.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید ابوالفضل حسن بیگی از شهدای هفته دولت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از چند شرکت صنعتی دانش بنیان از مهمترین برنامه های سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان مرکزی و شهر اراک است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.